åter igen...


... Ja återigen är jag på uppe denna tidpunkt.. är riktigt jävla trött..
har rensat en kartong med papper, som jag tänkte lägga i en låda..
haha men papperna åkte tillbaka i kartongen..

Är nog dags att inta sängen snart, Christer ligger här brevid och har
somnat.. Som vanligt ska han se en film på datorn, eller skulle kanske
antar att även han ska sova..

är farligt att skaffa sig dator o internet faktiskt.. man bara MÅSTE vara ute
haha.. eller vad säger du cattis ?!

Imorgon eller ja.. idag bär det av bort :O
Ska bli riktigt roligt, trevligt, mysigt hoppas jag..
Om vi hittar dit, haha.. Jag och hitta efter vägarna.. Nee...
Ska nog gå bra, som Inga-lisa sa (grannen, hon är 85 bast)
inte behöver du ha bråttom, det är bara att bromsa o skita
i om alla andra tutar, man vill ju inte köra fel ;P

Riktigt krut kärring det där.. :D

Andra gången vi sover borta sen lilleman föddes, va konstigt
det kommer kännas.. Meen vi ska ta med våra kuddar haha!
Eller iofs, vi har ju sovit på barnkliniken några nätter, men de
räknas inte för de var ju inge vi valde självmant !!

Lutar åt att det blir en tripp till Värmland nu i mitten av oktober,
vi åker ner på morgonen till Filipstad och hälsar på sen åker vi
via Hagfors hem och stannar till o säger hej till Christers vänner..
sen en lång resa hem på kvällskvisten..
Men det kan ju bli ändringar i protokollet..
Inte ens säker ännu, Christers kompisar skulle då vara hemma,
men nu återstår o se om Lucas farmor/farfar/mostrar/Christers mormor
är hemma då.. Men det ska nog ordna sig !!

Nu ska jag väcka christer o gå till sängs.. !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0