Våran torsdag


Shit jag är verkligen TRÖTT!!
Våran dag idag..

Efter att ha sovit ca 3 timmar inatt, jag hade skit svårt att somna
låg o vred på mig till närmare kl tre.. Men när jag äntligen somnat
så började Lucas vakna hela tiden..
Vid halv nio sov han fortfarande,  jag hade ställt klockan eftersom
vi skulle på öppna förskolan idag..
Väckte lilleman, vi åt frukost och klädde på oss och ca halv tio
var vi på öppna förskolan.. Lucas tyckte verkligen det var jätte roligt :D
Var en kille som var lite mer än fyra år där som han lekte med,
han gillat verkligen äldre pojkar !
Sen vid tolv var det slut, hem o gjorde lunch, vart spagetti o fiskpinnar
och lite morötter..
Sen ville Lucas sova middag, och han sov bara i EN timme..

När han vaknade läste vi , lekte en massa..

Sen vart det middag vid halv fem, köttbullar mos o grönsaker..

Sen gick vi till tvättstugan, sen bar det av till lekparken med linda o jesper..
Där så kastade jesper sand rakt o ögonen på Lucas.. Han vart jätte ledsen,
som tur var har jag alltid med mig vatten.. Så det gick bra att skölja..
Han började bli trött men kl var bara halv sex..
Sen när vi var här ute på gården och skulle gå in, skulle jesper o Lucas
kramas.. De får obalans och ramlar i backen, lucas slår i huvudet och Jesper
landar på honom (han vägen typ 20 kg)
Trodde seriöst att Lucas fått hjärnskakning och var på väg mot doktorn typ..
Ja jag är en jätte orolig mamma.. !! !!
Men det gick bra..
Men kan lova att han var DUNDER trött..!! Han var såå ledsen och det gick inte
att lugna ner honom.. men efter en lååång stund så..!!
Han somnade helt utslagen vid halv nio.. Lilleman..
Imorgon så har vi INGET inplanerat, så vill han sova till klockan elva så får han det  !
Vilket nog INTE kommer hända, men man kan ju önska..
Det skulle ju inte sitta fel.
Har vart såå mycket tider man ska ha passat hit o dit de senaste veckorna
tycker jag..
Känner mig Helt snurrig.. Höll på att ramla i lekparken..
såå kanske dags att nanna kudden ??!
Nee..
Eller joo..

Skriv gärna kommentar om mina dikter här nedan..
Kul att höra andras åsikter..

Hej ho !"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0