Kina mat med familjen


Fy fan vad jag hade svårt att somna inatt.. Låg o vred o vände på mig till halv tre,
då gick jag upp och kissade.. Sen när jag lagt mig och nästan precis fallit i sömn,
så rycker jag till av att det är någon som springer utanför vårat hus..
Tror jag drömt, men hör samma steg igen.. Jag som är sååå jävla rädd för allt
blev skit skraj, pulsen slog nog i trehundra eller nått.. Ligger helt spänd och
lyssnar.. Undrar va fan de gör här utanför den tiden på dygnet..
Hör att de går i sandlådan, som ligger precis utanför vårat sovrumsfönster,
blir ännu mer skraj.. Efter ett tag så försvinner ljuden, sen så hör jag en bil
som rivstartar.. VA fan, har de snott min bil nu tänker jag ..
Eller har de snott christers cross ?! Sen så måste jag ha slocknat haha!!

Lucas vakande tidigt tidigt, fast han var dyng trött.. men vem kan sova
om man skitit ner sig ?! Inte ville han somna om heller.

Vid tolv så åkte vi in till stan, skulle upp till loppis en sväng, och DÅ somnar
han i bilen den rackarn ;P !
Christer satt kvar med honom och jag sprang in, som vanligt köpte jag lite
barn vhsfilmer, är det bara vi som använder vhs ?? Haha, tycker alla säljer sina
de filmerna!! Vi har ju typ nyss köpt en beg vhs.. :D !!
Man får ju filmerna billigt :D ! Fast herregud vilken skillnad det är på kvaliten!

Klockan ett hade vi bestämt att vi skulle träffas alla syskon och käka lunch..
Men om man säger klockan ett i våran familj så kommer alla kl tre.. nee men typ!
Är fan bara jag som kan passa tider..
Vi var på stan redan halv ett, hälften kom vid halv två, resten vid nästan halv tre..
Vi käkade på Kina :D ! Det var riktigt gott, Lucas tyckte dock inte att det var såå
kul att få lov att sitta still.. Och eftersom det tog typ en timme att få maten så hade
han alls ingen lust att sitta still när maten kom..
Vi som åt var ; Pappa, Fredrik, Tobbe, Jocke, Jessica , Linnéa , Rasmus, Jag, Christer
Lucas, Julius och tobbes tjej Isa..
Kan ju säga att vi bidrog med ca 1500 i deras kassa idag.. Stackars pappa som bjöd på
maten, haha! Men det var ju hans förslag.. TACK PAPPA!
Måste bara klaga på lite saker på Kina..
För det första var servitrisen SKIT OTREVLIG!! Bara titta massa snett och log
nog inte en enda gång, sånt kan få mig så arg att jag kan skita i att äta där.
Nu hade vi dock beställt..
Och sen när vi satt och åt, så pratade vi ju också, självklart.. Jag hade skjutit min
tallrik liite åt sidan för att äta lite sallad emellan..
och då kommer en kärring och plockar bort min tallrik..
Fan jag vart så ställd så jag kunde inget säga.. Men va fan.. SKIT DÅLIGT!!!
Ja menar har man betalat över 140 kr för den tallriken vill man väl få äta upp???!
Men men.. få ggr jag inte har mål i mun.. men jag vart så jävla chokad..
Man brukar väl endå om man absolut ska plocka bort, fråga gästen om den
ätit klart ???!!
Jaaa jag är upprörd!! Aja..

Sen när vi åkte hem vid tre tiden, slockande lucas i bilen, så han sov en halvtimme..
Vart två middags lurer idag på 30 min vardera i stället för en lång lur.. !

Vid sex tiden, in fann sig hela släktet hemma hos oss, de ville ju såå gärna
smaka kakorna som jag bakat och de var sååå goda :D! !
Det var riktigt trevligt må jag säga, önskar alla var här oftare..
Lucas och Julius lekte för fullt, de är som syskon de där ungarna..
Och såå söta!! :D !!
Sen vid halv åtta åkte de allihopa, och vi duschade och gjorde oss
klara för kvällen.. Åt lite kräm och sen i säng..!!
Vi bytte sängkläder idag också :D !
Ska bli skönt att gå och lägga sig, borde göra det snart, då jag seriöst
höll på att somna i bilen hem från stan klockan tre..
så ni kan ju bara gissa hur trött jag är nu..!!


Lite kort..






                                   Lucas o Julius leker med traktorn









                                              Syster yster Jessica



                                      Tobbes söta tjej Isa





                                     Kusin vitaminerna i tvättstugan






                               Gullungarna har lagt sig för att sova :D



Kommentarer
Postat av: emelie

Såg att Lucas hade namnsdag i helgen, så du får säga grattis :)



Hehe vi använder också VHS :D

Dålig stil där på restaurangen ! Vilken var det som ni åt på? Den som ligger mitt i stan?



Vi får ta o ses igen nån dag snart tycker jag ! Kram

2008-10-19 @ 10:07:15
URL: http://angelfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0