TYCK SYND OM MIG!


Älskar hösten, den årstiden passar mig ypperligt..
Meeeen, när mörkret kommer, så blir jag mer och mer deprimerad,
så har det alltid vart under alla år.. (fan jag skulle väntat med sex ;P)
Skämt åsido.. Är så jobbigt att känna sig deppad hela tiden, eller
hela tiden är det dock inte.. Det kommer när Lucas sover, har inte tid
att tänka efter när han är vaken.. Vilket är väl bra..
Sitter och lyssnar på ännu mer deppmusik, fan så har jag också alltid
gjort.. När jag mår dåligt så är det nästan som om jag måste göra så
jag mår ännu dåligare.. Trycka ner mig själv det har jag alltid vart
duktig på må jag säga..
Ska jag nämna en person som jag vart mest elak mot i mitt liv,
så tror jag att jag svarar "mig själv"! Tragiskt..??!
Undrar hur många liter tårar jag gråtit under mina år ??!
Jag minns mina yngre år som jävligt jobbiga.. Men hur många vet
hur jag mår/mått egentligen? INTE MÅNGA!
Jag är bra på att gömma.. Men det finns en person som genomskådar
mig direkt.. Och som kan höra på mig om jag är nere och det är min black bird,
min kära vän . Fan vad jag saknar dig..
Och faaan vad minnen som snurrar runt i mitt huvud..
Känns som mitt liv paserer i revy typ..
Fast brukar man inte se de bra sakerna då??
Jag ser fan bara allt neg jag vart med om..
Men jag klappar mig själv på axeln och säger
"Res på dig för fan, där kan du inte ligga och tycka synd om dig själv,
finns det som haft det värre. Sluta lipa. Vad tjänar det till? "
Och jag tröstar mig själv med en tanke på att om jag inte hade vart med om
allt jag vart med om, om jag inte sett allt, om jag inte hört allt, om jag inte
gjort allt. om jag inte kännt allt.. Då hade jag ej vart den jag är idag..

Ne är väl dags att rycka sig i kragen.. Ännu jobbigare tycker jag att det är när
Lucas bara trotsar, jag älskar honom så mycket så det gör ont.
Men när han är ledsen och inte jag kan göra nått.. Känner jag mig.
Ja usel.. Värdelös.. Misslyckad..
Hur många ggr i livet har jag inte kännt så ?
"Jag känner mig som nylagt asfalt, tillplattad och överkörd"
Nu låter det nog värre än vad det är..
Men är bara alla känslor och tankar som sprutar ur mig..
OM jag endå kunde gråta.. Är det så att mina tårar är slut nu ?
Har jag piskat mig själv för länge att jag inte får gråta..?!
Det sägs att gråta är bra mot huvudvärk då man slappnar av
i musklerna.. Så jag borde nog gråta en skvätt..

HUUUU TYCK SYND OM MIG!!
kanske jag borde skriva ??
Känns som denna blogg bara blir en klag blogg,
men men jag skriver ju den.. så jag bestämmer vad som ska
stå.. är det någon som inte gillar det.. Fine.. Läs inte !!

----------------------------------------------------------------------------

Vi var på Jespers tre års kalas idag, Lucas ville bara ha fika sen gå hem typ..
Haha snuttungen!
Vart ingen tårta :( Lucas pratade om det enda sedan han vakande att han skulle
få tårta.. men vart maräng svich istället :D Funka det också..

Imorse var vi hemma hos Martina o Oliver, och som vanligt åt vi lunch där :D
Älskar dig vännen!!



Kommentarer
Postat av: Cattis

nawww men gumman då<3 vet juh precis hur du känner, fan va lika vi är !! dock gråter juh jag skit mycket i stället, och inte du....fast du borde, det rensar,



vill att du ska må bra, du betyder så mkt för mej...jag vill att du ska vara glad, du är värd det½!

2008-10-22 @ 22:28:56
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0