Tisdag ?!


Fy fan vilekn tid det tog att städa idag .. Puuuh..
3 o halv timme, tror ni att jag var nå svettig när jag var klar då?? !
Haha..
Fast nu kanske det inte skulle bli någon visning, var ingen som
hade anmält intresse, så får se då.
Annars lär jag väl få städa lika noga ännu en gång...!!

Och VET NI VAD ??
Den 26e ska jag på arbetsintervju :D
Eller rättare sagt, ska få information om jobbet :D
Har fått det om jag vill ha det typ, måste bara se om
det är nått för mig.
Hon tyckte att jag lät sååå trevlig så..
Helst ville hon komma och träffa mig redan imorgon Haha
Fast tyvär så måste vi till arbetsförmedlingen o fixa en massa så..
Och hon skulle åka till Tyskland på torsdag. så därför ska vi träffas
den 26e då !! :D :D !! I GOT A JOB!
Haha TACK gud, fan finns du ??!! ;P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har redan börjat tänka på julklappar, fan det är ju snart jul..
Och jag har ju några att köpa till haha..
6 syskon, mamma , pappa, farmor o farfar , mormor o kjell
Lucas och Christer.. Blir väl dom som får bara.. Skulle jag tro..
Men i år läggs det inte ner nå större summor iaf..
Har jag TUR nu så är julklapparna till alla syskon klara..
JA JESSICA, ni får en varsin chokladkaka ;P !!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag måste bara medela er som läser min blogg att vi INTE är mijonärer..
Att vi har råd att köpa vinterskor.. Overaller osv till Lucas..
Det är sånt som man MÅSTE ta sig råd till..
Och sen att vi åker överallt ??
Ja, men det är inte alltid vi som betalar bensin..
Sen så lånar vi hemskt mycket pengar.. Tyvär..!
Men så är livet..!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack Cattis o Kattis för era fina kommentarer :D
Love ya Girls!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Va tror ni ? Är jag ute på youtube tro ??
Haha.. JA!!
Va säger du Cattis, är jag en nörd ?? ;P

Har hittat en massa bra låtar av
Sofijah
sök på henne..

http://www.youtube.com/watch?v=iTanzZivBOc

Avundsjuka folk som inte vet vad ni ska göra..

http://www.youtube.com/watch?v=ydC_RykXoXo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=bJkrhzv6NEQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=goNL3xexWZw&feature=related

Ja ni får tycka vad ni vill , men jag gillar hennes texter skarpt!!
LYSNNA O NJUT !!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till jobbet ! Fan vad kul :D Vad är det för jobb då? :)

2008-10-15 @ 08:49:50
Postat av: Anonym

nämen gumman va kul med jobbinterjuv, vad är det för jobb?

va kul:)

2008-10-15 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0