Sjuk..


Usch nu mår jag inge bra, vakande imorse av att det bara rann ur näsan
o då skämtar jag inte. Fan jag trodde först att jag blödde näsblod.
Eftersom jag jämt blödde näsblod när jag sovit o ätit dåligt,
vilket jag gjort de senaste månaderna känna det som.
Är helt slut när jag vaknar.. Men endå KAN jag inte somna innan ett - två.
Kroppen säger ifrån nu känner jag, för när jag blir riktigt förkyld så tar jag
det faktiskt lugnt.. Enda gången typ... Å ja när jag har migrän också.
Vilket känns som är på G, får det ju alltid innan mens.. JÄMT sååå
jävla drygt, och inte kan jag ta nå migrän medicin heller eftersom de
innehåller samma grejs som Ipren, och det får jag hjärtklappningar av :(
Jobbigt, men thats life.. eller vadå ??

Idag har vi städat här hemma, Christer har tom rensat avloppet på toan.
Vi har ju planerat att åka till Värmland ihelgen, om jag inte mår sämre..
Och jag är sån att ska jag åka bort då MÅSTE det vara städat innan jag
åker. För det värsta jag vet är att komma hem till ett skitogt/stökigt hem.

Idag var jag Martina Oliver o Lucas ut på en minipromenad, vi gick runt udden.
Men det är så vackert att gå där.. !

Sen var jag o Lucas hem till en tant o skulle kolla på kattungar..
Jag plinga på, och dörren öppnas direkt, det var tanten.. Trodde jag.
Ut kommer en STOR svart Hund och bara skäller o skäller..
Trodde fan jag skulle skita på mig. man vet ju inte hur hundar är..
Lucas satt i vagnen och hunden sprang fram till Lucas o skällde
Lucas vart ju livrädd. jag med. Slet upp Lucas ur vagnen o pratade
lite lugnt med hunden typ "snäll vovve" "vart är husse o matte då"
Till slut efter vad som kändes som evigheter kom tanten ut..
Hunden var 11 år. och jätte snäll. Lucas ville klappa den, men Lucas är gärna
upp i ansiktet o klappar hundar. Det gillar jag verkligen inte, man vet ju inte
om de skulle bita honom. Så det måste han sluta med..

Åhh vilka söta kattungar :D Blev sugen på att ta hem en själv.
Ska "paxa" den helsvarta åt Cattis..
Sen fanns det en gråspräcklig som de också ville bli av med..
Men vi kan inte ha katt än..
Så är det någon som är intresserad, tell me..
De är ju Gratis..!!

När jag är sjuk blir jag alldeles varm i ögonen..
Haha.. Sitter här o känner mig alldeles hög eller nått..
Är såå trött. förkyld o snurrig i huvudet. Antagligen för att jag är trött..

Lyssnar på Takida just nu, dom är ju såå bra ! Ååå NEJ jag lyssnar inte
på Curly Sue... Undra egentligen hur många som kände till de bandet innan
de vart kända med den låten ??!!
Jag fastande för dom för sisådär 3 år sedan..
Just nu lyssnar jag på Die Alone.. såååå bra !!!

Ne dags att göra nå annat.. Hmm...

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0