Onsdag


Idag nådde jag botten och gick på grund..
Har gått runt i en jävla bubbla idag..
Var hos Linda o Jesper på fm, blev bjudna på mat. Tack :D !
Vi skämta o sa att vi ligger väl på hyspan båda två snart.. Två nervvrak.. !
När Christer kom  hem så gick jag på en ensam promenad,
helt seriös trodde jag att jag skulle svimma av.. Jag såg helt suddigt
, svertten sprutade och det stack i bröstet.. Men jag sitter här nu..
Jag älskar att vara mamma, skulle aldrig kunna tänka mig ett liv
utan min älskade son.. Men ibland så måste man få klaga av sig,
ibland så måste man få tycka att livet är jobbigt.. Ibland så måste
man få vilja vara ensam..
Just nu så är jag med Lucas 24/7 och det tär på både honom och mig
tror jag.. SKulle göra oss gott om jag var borta en dag eller nått..
Anyway.. Idag har han trotsat desto mer.. Slutade att både jag och Lucas
satt och grät..

----------------

När jag var ute och gick så¨kände jag doften av ciggaret rök, och fyyy faaan vad
röksugen jag vart.. I den stunden skulle jag faktiskt kunna dödat för en cigg.
Ni som kände mig när jag rökte vet att jag rökte rätt mycket..
Jag peronligen tycker att jag har klarat mig utan ciggen, jag har inte
alls haft svårt att vara med när folk röker.. Tvärtom har jag gillat det..
Men idag tog begäret över.. skulle nog inte kunna börja röka igen.. men
va jag var sugen..
Idag var även en dag som jag bara skulle vilja supa mig redlös..
Att inte behöva ha ett ansvar.. Inte ens över mig själv..
--------------
Men nu mår jag mycket bättre. :D
En ensam promenad med bra musik i hörlurarna kan faktiskt på mig
att rensa tankarna..
Men vem vet hur man mår imorgon igen..
Fan ska man skylla på årstiden ??!

Men kära läsare, imorgon ska jag på lyx :D :D !
Jag ska på massage imorgon fm !!! JIPPI!!
LÄNGTAR sååå skööönt det ska bli...


*Älskar dig min vän Cahtrine*












::::
Nu ska jag berätta vad de är jag tycker om,
det finns många pundare o jag är en av dom,
för jag tycker pundarna de har en egen stil
o en egen känsla när man trycker upp en sil

Kommentarer
Postat av: Cattis

o jag älskar dej gumman!!

2008-10-23 @ 19:18:09
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0