Mupp lista

Här kommer ännu en mupp lista.. Bara för att rensa tankarna o få nått annat på hjärnan..

Är du..

Arrogant: Ingen aning

Osäker: Ibland

Trött: Just nu ? Nja..

Intressant: för vissa, säkert..

Smart: Ja, det må jag faktiskt säga!

Barnslig: Ja barnasinnet finns kvar.

Liten: Nädu, inte nånstans

Lätt: I vikt eller ?? NEJ!

Skoltrött: Ne.. Skulle vilja plugga igen

Rolig: jämt och ständigt ;P haha

Pratglad: Japp, pratar jämt

Frågvis: Alltid

Organiserad: Inom vissa områden..

Hälsosam: Jodå, till och från

Blyg: Sällan

Attraktiv: Det vet väl inte jag

Lätt uttråkad: hehe, JA!

Vegetarian: Nej

Besatt: Oh ja..

Pålitlig: Alltid..

Filosofisk: jag har mina stunder...


Har du..

För många vänner: Nej

Förföljelsemani: JA

Tvångstankar: jo, för många..

Färgat håret: Ja..

Brutit några ben: nope

Några piercings: Nej

Egen dator: japp

Gjort bort dig rejält: Mååånga ggr..

Bra självförtroende: Ibland

Komplex: Nja

Kysst någon: Jadå..

Haft sex: Jadå

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, varje dag

Varit kär: ja..

Blivit kär i någon på nätet: ja

Dumpat någon: Hmm.. Ja..!

Stulit någonting: Ja...

Gjort något olagligt: Ja..


Vem..

Saknar du: Många

Vill du döda:  Hmm.. Vem? Finns många idioter i denna värld som inte förtjänar att leva! PLÅGA DE TILL DÖDS !

Rörde dig sist: Christer

Slog du sist: Ingen aning

Kramade du senast:  Lucas

Kysste du senast: Christer

Skrev du till sist: Cattis på msn

Vill du vara som: Jag är ju mig själv :D

Sårade dig sist: Inga kommentarer

Vill du bli galet full med:  Känner ingen kärlek till alkohol längre så ingen..

Gjorde dig riktigt glad senast: Min son

Fick du sms från senast: Hmm.. Ärlig så minns jag ej det haha.. Ja SÅ populär är jag

Ringde dig senast: pappa

Ska du gifta dig med:  Christer ?!

Får dig att skratta: Många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0