Mitt liv.. Utmaning till alla!

Vad heter du? - Sofia
I mellannamn då? - Elin Ulrika
Vart bor du? - Falun
Trivs du där? - Ja, kommer aldrig flytta ;P
Brukar du läsa horoskop? - Ibland..
Har du körkort? - Ja!
Äger du några converseskor? - nej
Favoritdjur? - Hund.. eller katt ?? Jag är nog ingen djurmännsika tror jag..
Vad spenderar du dina pengar på? - För mycket onödigt iaf--

Senaste konserten?- Limp Bizkit.. för hmm.. 5-6 år sedan..
Festar du?- Nej.. Nykterist - Ja visst ;)
Sprit, cider, vin eller öl? - Cider..
Brukar du bli för full? - Nej dricker ju inte.. ;P
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - Haha.. Jaoo..
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king?- Beror på säger jag.--
Äger du ett busskort? - Nee..
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Grön såklart, blå smakar vatten röd smakar grädde!!
Vad åt du till frukost? - Yoghurt..
Hur ser du ut idag? -  Som vanligt ??
Har du haft sex idag? - nej
Nästa mål i ditt liv? - Tar dagarna som dom kommer
Vad såg du senast på tv?-  Oskyldigt dömd..
Hur svarar du i mobilen? - Hallååå

Vem ringde dig senast? - Martina
Vad sa den som ringde? - Att jag ringt..
Antal timmar sömn inatt? - 6 - 7
Sov du ensam?- nee.
Vad innehåller din favoritnattmacka? - Vet ej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0