Min dag..


Våran dag idag..

Vaknade vid halv tio :D  åt frukost
gick sedan hem till Martina o Oliver, barnen lekte och vi prata en massa
om typ allt !
Sen bjöd Martina på mat, som alltid :D Känns nästan lite dumt att äta där
varje gång vi är där. Men det uppskattas gumman !
Vi fick Gittans räkgryta såååå gott !
Sen vart vi bortskämda med lite fika.. Mumma !

Sen vart det hem och när Lucas skulle klä av sig innan han skulle lägga
sig o sova middag vart han jätte ledsen..
Bara skakade o grät..
Tog typ en kvart innan han lugnade ner sig lillplutten..

Sen efter middagen som blev korv o makaroner idag åkte jag iväg o städade
sen när jag var klar var klockan halv åtta
så då vart det hem o ducsha, sen bänka mig framför tvn o myste med Lucas
o tittade på andra avenyn !
Sen slog vi på Astrid Lindgrens Jul, ja den funka :D
Lucas satt som förstenad, han gilla den verkligen i 30 min iaf :D
Plockade sen undan en massa leksaker, så en hel kartong åkte ner i källaren..

Sitter här nu o pratar med min underbara vän på msn Cattis, som vanligt är hon
också vaken ;P

Ne nu ska jag ta o titta på Svampbob fyrkant - jag vill ha röv på Youtube titta in den HAHA!

- Men tänk om det vore jag, fy fan vad ni skulle klaga - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0