Min dag idag !


Ska försöka beskriva min dag..

Vakande av att telefonen ringde strax efter klockan 08.00, Privat nummer.
Hatar när privat nummer ringer, ser man vem det är kan man ju alltid
ringa upp när man vaknat till..
Såå jag hade inget annat val än att svara..
Och i andra änden var det en person som ringde och erbjöd mig jobb..
HAHA! Är rätt komiskt..
För över ett ÅR sedan sa jag att jag var intresserad av den tjänsten..
Och eftersom de inte hört av sig så trodde jag inte att det skulle bli nått..
Men nu ringde de.. Så nu är jag erbjuden ett heltidsjobb from Januari..
Hmm.. Jag har inte kunna tänkt på nått annat nu på hela dagen..
Vet inte hur jag ska göra.. Som sagt får ju heltidsjobb och rätt bra betalt
ca 17000-18000 innan skatt.. Antagligen.. Och om christer också har jobb
då så skulle vi ju leva som kungar :D!
Men frågan är om jag skulle palla detta jobb..
Asmycket ansvar och vissa dagar kan arbetstiden bli från 05.30-19.00
frågan är om jag skulle orka..
Hmmm.. FAN VA SVÅRT DETTA ÄR!
Har veckan på mig att fundera, på torsdag ska jag ringa dom och meddela
mitt beslut.. HUR SKA JAG GÖRA ??? !!!
Jag har ett svårt val..
Men pappa tyckte att jag skulle tacka Ja.. Han sa det att jag kan ju alltid säga upp
mig om jag inte skulla palla trycket.. Hmm.. Jo och isåfall så är ju uppsägningen
på tre månader tror jag.. Så ja.. Man kanske ska chansa ??!

----------------------------------------------------

Det var skönt att de ringde o väckte mig, hade satt klockan strax efter,
för att en kille från ELAB skulle komma hit idag och installera en massa shit..
Så när jag pratat klart med dom o går o pissar så ser jag att han kommit..
Men den stackarn hade väntat me att gå in till strax före nio, eftersom han
sagt 9-10 tiden till mig! Hahaa!!
SEX timmar tog det för han o fixa allt.. Jisses.. !

Jag o Lucas gjorde oss klara o åkte bort till pappa en sväng,
sen så for vi till stan o träffade upp Jessica för att gå och
äta lunch.. slutade med Marrakech (stavas?) dom har världens
godaste kebabsås :D ! Jag var sååå sugen på deras kebab med ris,
vilket jag alltid äter där.. men eftersom Lucas inte äter kebab så tog jag
en pizza så han också skulle kunna äta.. Men han åt inte EN ENDA TUGGA!
han åt bara Jessicas strips.. :/ ! Kände jag mig blåst.. Haha!
Meeen jag smaka lite kebab av Jessica..
Sen så åkte vi bort till ÖB , släppte av Jessica hemma..
Strax efter ringde pappa o fråga vart vi var för han ville äta lunch med oss..
Snacka om att jag fick dåligt samvete.. Så pappa fick äte ensam :(
Sånt gör ont i mig..
Anyway köpte pärm o dyl till mitt jobb på öb..
Måste ner på stan eller någonstans o köpa en kalender.. MÅSTE HA EN !
Hämtade sedan upp Christer på jobbet..
När vi kom hem, var karln här hemma precis klar !
Käkade lite, sen bar det av till Boda för att städa.. Rätt soft idag..
Dock höll jag på att skita på mig, som vanligt när jag är där..
Jag lovar det spökar.. !
Och tillråga på allt hade jag ingen mobil med mig, och dom har ingen hemtele..
Snacka om att jag var rädd, ensam mitt ute i skogen utan tele.. !
Vem skulle kunna höra mig? Just det INGEN!!!
Hädanefter ska jag bara städa när de är hemma alltså !!

-----------------------------------------------------------

Imorgon beger sig pappsen till arlanda för att flyga till Indien och inte komma
hem försen i maj :( !!
Kommer sakna honom..
Sist han var där vart ju teleräkningen såå dyr hahah!!

----------------------------------------------------------


Någon som vill skänka mig en slant ?
Så jag har råd att fixa bilen innan bes ??!
;P !!

Yjo hej!


- Älskar dig Lucas-

Kommentarer
Postat av: Cattis

Klart gumman du ska tacka ja till jobbet, va kul:)



vad är det för jobb?



saknart dej jag

2008-10-28 @ 02:44:01
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul med jobbet , grattis! Vad är det för jobb ? :)

2008-10-28 @ 10:25:51
Postat av: Elin

Hej Sofia.

Fick ditt sms, men har inga pengar på mobilen. :/ Så svarar här istället. Vad roliiigt med jobb, grattis! Hoppas du tog det? Vad är det för saker du ska sälja, klart jag ska försöka skrapa ihop lite folk så du kan komma och visa dina produkter. :)

2008-10-28 @ 23:44:18
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles
Postat av: elena

grattis till jobbet.. klart du ska tacka ja =)

2008-10-29 @ 02:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0