memories.


Bloggnörd ??
Varför skriver jag aldrig allt i samma blogg ?
Ja vem vet..

Sitter här mitt i natten, som vanligt hade jag tänkt att lägga mig i sängen
innan klockan ETT men som vanligt går klockan för fort..

Iaf, sitter här och är ute på youtube.. Aaa ovanligt va ?
Lyssnar just nu på Byz feat Amra - Why do we always fight
underbara låt!
Jag är mycket för minnen, jag har ett fotografiskt minne, kan minnas
tex en lägenhet jag vart in i en gång precis hur den ser ut.
Känner jag en lukt, hör en låt, ser en viss sak så tänker jag på
nått som är relaterat med just det !
Och just ovannämnda låt fick mig att gå ner i minnes träsket igen
och jag blir riktigt ledsen när jag hör denna låt.
Sitter här nu med tårar i ögonen.. Blödiga jag..
Men en människa som gjort ett sånt intryck på mig
en människa som tagit såå stor plats i mitt hjärta
kopplar jag ihop med denna låt, just eftersom "den" skickade
denna låt till mig under en svår period.. För båda parter må jag säga..
Så kort o gott, denna låt får mig att tänka på "den" och det gör mig ledsen..  :(

Även Kid Rock o Sheryl Crowns låt - pictures
skickade denna person i ungefär samma veva..
Så ni kan ju gissa hur jag känner om denna ??

Jag ser mig själv vart jag var, hur jag var klädd..
Åhh vad jag grät under denna tid..

Nää sängen nu innan jag blir allt för personlig..

DU - kommer alltid finnas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0