Måndag idag-.-


Börjar mitt inlägg aggresivt idag..

JÄVLA KOPPARSTADEN säger jag bara, vi fick hem ett brev i dag från
hyresgästföreningen om att kopparstaden vill höja hyran IGEN from Jan..
Skit ner er, faan DÅ flyttar vi.
Vi bor i en 2 ½ och just nu betalar vi 5400 kr, det är alldeles för mycket redan
tycker jag. Och om de ska höja igen. vadå ska vi betala nästan 6000 kr då ?
Jag menar vi bor i SUNDBORN 1,2 km från stan..
Det går knappt nå bussar..
Ne fyy fan !!

Usch vad jag tycker det är jobbigt att få lilleman att somna nu, han total vägrar
somna innan halv tolv typ.
Spelar ingen roll om han är astrött klockan åtta, somnar endå inte försen halv tolv.
Gode Gud låt detta vara en period bara.
Jag blir ju uppe på tok för länge då..

Såg på Färjan idag på 5an och fy fan vad jag skrattade, var längesedan jag skratta
så tårarna spruta. 
Det var när de som var på konferans på båten sitter o äter frukost och chefen (antar jag)
fråga vart Björn är ? Är det någon som har sett honom ? Han prövar ringa men det är mobilsvar
sen när de går hittar de honom sovandes på en soffa.. HAHAHA
DET är humor !!

Imorgon bitti ska jag upp tidigt, redan vid åtta snåret. Jobbigt!
Måste komma i säng om ett tag, men jag är fan inte trött.
Iaf ska in till stan på Healing..
Sen på em ska jag skjutsa Mia o Cattis mamma till Lumsheden.
antar att jag o Lucas blir kvar o äter lite tårta, deras pappa fyller 60 imorgon.
Måste påminna mig själv att köpa nån liten blomma eller nått.. !

Ne nu ska jag titta runt här lite, ut o drömma om att jag hade råd att köpa
nå snyggt Ed Hardy plagg kanske..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jobbigt med hyran :(



Haha jag såg också på färjan, skit kul! Såg du förra veckans program?



Tips, kolla på tradera efter ed hady kläder :) lite billigare kan man nog hitta dem där.

2008-10-07 @ 09:22:50
URL: http://angelfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0