Lumsheden/Healing/tårta


Ca 3 timmars sömn fick jag i natt.. Jippi !
Gick faktiskt o la mig kl 1, men när christer kom o la sig vid 2 hade jag
fortfarande inte hunnit somna.. Vid 3 snåret var jag upp o pissa.
Sen måste jag somnat, vakande dock halv 4 av att Lucas var dunder
ledsen, måste ha drömt nått.. Tog över en timme att lugna ner honom.
Och sen skulle jag upp tiddigt så ja. jag var rätt skakis imorse..
Är dunder trött nu, men jag bara måste blogga o titta lite på youtube ;P
Mina nya droger..!

Var ju som sagt på healing idag, och herregud va den människan är duktig
på att läsa av en. Prickar in allt perfekt.. (även om inte DET är healing men endå)
Gillar henne skarpt.
Ska dit på massage om två veckor också, om jag har råd..!

Efter healingen var jag hem till Kattis en sväng, kul o ses.
Det blir inte ofta precis ..
Och GRATTIS GRATTIS till er!
Hoppas att allt går vägen nu !

Vid 5 snåret begav vi oss in till stan, släppte av Christer vid Daniel.
Jag o Lucas åkte o hämtade upp Mia o hennes mamma (sorry, jag kommer
fan inte ihåg va hon heter, skäms på mig )
Sen styrde vi vår väg mot Lumsheden för att gratta Mia o Cattis pappa
Lasse som fyllde 60 år , Grattis!
Lucas ritade en teckning åt honom innan vi åkte som han fick :D
Och jag hade köpt en liten blomma..
Lasses fru Xia är från Kina och hon hade bakat nå pirog  likande eller
hur man ska förklara det , med köttfärs o sallad inuti som man skulle
doppa i soja med vitlök.. SÅÅÅÅÅ GOTT! Bland de godaste jag ätit på lääänge..
Ska nog fråga Cattis om hon kan höra med Xia om hon kan baka o sälja till mig
haha.. Ja sitter här o känner denna goda smak i munnen.
Så just nu skulle jag vilja vara i Cattis kläder, då hon fick med sig hem.. Mumma!

Sitter förövrigt o pratar med min kära vän på msn nu, vi två datanördar eller
va säger du gumman ??! Haha..
Tycker om dig jätte mycket..
Lucas gillar dig med, din familj också :D
Innan han somna låg han o babbla att "Lasse fylla år. Tårta. Cattis. Den andra (mia) cattis mamma
tårta.. Lasse kram.. Osv osv :D

Lucas var så söt när han satt o väntade på tårtan, han vägrade äta mat hemma innan
för han skulle spara sig.. Haha.. Sööt unge..
Så satt han där med tårtan framför sig o ropade "KOM KOM" för jag sa att vi skulle
vänta på alla de andra.. !

Bilder kommer, om jag hittar min datakabel..
Hmm, hur kan allt få fötter ?! Haha..

Ne dags för min dagliga dos av youtube tro ?
Nee just ja först ams o skicka iväg en jobbansökan.. !!

Ja just ja , Lucas fick en till kusin inatt, Christers syster fick en liten Elvira!






Kommentarer
Postat av: Cattis

haha underbara söta Lucas va go han är!!min favvo unge!!

du är bäst gumman,älskar dej!vi ska fan alltid vara bra vänner!!



****KRAM****

2008-10-08 @ 00:08:24
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: elena

du vem är det du går hos på healing?

2008-10-08 @ 02:19:38
Postat av: Emelie

Ja du får hålla utkik ! Jo det är bara bra med mig. Hur är det med dig då? :) Kram

2008-10-08 @ 07:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0