Look it snowing outside!

Jag ser det snöar jag ser det snöar , det var väl roligt ? Hurra!!

Ja, nu snöar det ordentligt. Och jag kan konstatera att det blir
inget tandläkarbesök idag :( Vi som har peppat och pratat med Lucas
såå mycket om att vi ska dit idag.. Aja, vad ska man göra när man
är naiv och inte tror att sön ska komma än på ett tag ....
Så idag blir det till att byta däck, jag hoppas verkligen att dom passar...
När jag köpte toyotan så fick jag ju med nå däck som inte passade
på bilen.. Snälla Gud låt mig slippa det nu.. Låt det vara rätt däck!!
Hör och häpna, jag äger inte ens ett fälgkors. Har haft bil i typ två år
och har fortfarande inte köpt mig ett..
Nu måste jag sluta förlita mig på andra..
Men hoppas att det Linda har passar mina muttrar.. Och att hon har en
domkraft.. Haha.. Jaaa men pappa har alltid fixat sånt åt mig..! *bortskämd?*

På tal om pappa så ringde han igår, han satt i varma Indien nu...
Avundsjuk ??
Nej faktiskt inte..
Jag som är en sån jävla sjusovare vaknar astidigt när det snöar ute,
haha fråga mig inte varför.. Men så är det jämt.
Så på vintern stiger jag upp tidigare..
Tror nog att det är så att när det är snö ute så blir det så mycket ljusare ute,
eller nått..

Nej nu ska jag ta och väcka lilleman, äta lite frukost och gå till Linda..
Seen ska jag byta däck, om det vill säg väl..

Ha en bra dag !

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0