Lista..



Någon du aldrig vill överge. - Familjen, det viktigaste av allt !

Ett ställe du vill tillbaka till. - Alldeles för många

En tid du ibland kan sakna. - Även det för många, men måste nog säga mest tiden i Svärdsjö

Något som får dig skratta. - Roliga filmer.. Kommentarer.. Ja mycket

Något som får dig gråta - Fattiga o gamla människor :(

En person som är rolig. - Alla i min närhet ;P

En sak du hatar. - Att se hur stökigt det är hemma ... Haha..

Någon du saknar. - En speciell person..

Någon du är glad över att du lärde känna.- - OJ! Många ALLA mina vänner!

Någon som alltid ställt upp för dig. - Martina o Elena

Någon du tycker om att prata med. - Cattis :D

En bra vän. - Ska jag nämna några specifika här ?? Ne.. Ni som är mina vänner, är bra vänner

Någon du vill träffa nu. - Elena ..








Kommentarer
Postat av: elen a

2008-10-08 @ 02:15:25
Postat av: elena

hoppsan, gör ett nytt försök att skriva en komentar =).

jag vill träffa dig med hörru!!!

2008-10-08 @ 02:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0