Kväller



Just nu sitter jag här och lyssnar på Avril Lavinge, hon är ju faktiskt riktigt bra :D
Lyssande mycket på henne när jag var yngre.. Spec skater boy !
 
Borde gå och lägga mig, för jag har inte fått mycket sömn i helgen, trodde att jag
skulle få en godnatts sömn igår natt? natten som var.
Men Lucas vakna och var ledsen typ var ´15e min, fram till klockan tre eller nått..
Sen vaknade han tidigt.. Vet inte varför han har börjat sova så oroligt,
hoppas på att han sover ett tag nu iaf.! Ska titta lite saker på blocket och
hemnet ;P !!

Idag åt vi Luch allihopa här, eller ja alla utom Jocke..
Pappa gjorde nån gryta på rotsaker och korv, gott var det iaf :D !
Jag hade tänkt att göra de till veckan, men de behöver jag inte nu då !
Nu har Tobbe o Isa och Linnéa farit hem till sina respektive städer..
Ser dom först om några veckor..!

Håller tummarna för fint väder imorgon så pappa kan hissa upp min bil
och kolla hur stort hålet i avgasröret är, hur mycket och vad som måste
fixas innan besikningen.. SUCK!! Måste fixa en del på bilen, och inga pengar har jag :/
Måste försöka hitta någon som kan laga den och få skjuta upp betalningen..
men vem ?? NÅGON SOM KÄNNER NÅGON SOM KAN ???!!
Måste ju bes den nästa månad.. DUBBEL SUCK!!!

Suckar nog igen.. Ska jobba imorgon.. BLÄ BLÄ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0