Jobb :D


Denna blogg ska jag börja med att tillägna min vän Emelie Hagman :D
En så stark människa.
Jag är såå facinerad och beundrar henne verkligen över att hon
ALDRIG NÅGONSIN har rökt!
Och hon har under alla år umgåts med rökare, under säkert
8-9 år.. Och som vi har tjatat på henne "men Emelie, smaka bara liite"
Men hon har stått emot.. Det är sååå beundransvärt så det finns inte!
Massa kramar till dig vännen! Kände bara för att skriva det :D


Idag var jag på arbetsintervju och vet ni vad ??
I GOT A JOB I GOT A J
OB I GOT A JOB :D :D :D !
Så nästa söndag förhoppningsvis drar jag igång,
ja Kattis allt hänger på dig ;P
Hoppas du kan dra ihop en massa folk :D
Eller ja, några räcker väl.. men en del :D
Vet att du kan det ! I trust you!

Jag börjar som försäljare åt företaget alpnaering, som säljer kryddor,
hudvård, hälsokost m.m !
Alla deras kryddor o liknande är FETTFRIA :D
Så är ni intresserade av att hålla ett party ?
Kontakta mig :D
Du som värdinna tjänar också på det, du får en värdinnegåva
som varierar beroende på hur mycket som säljs, så
man kan välja på allt från stekpanna till köksredskap :D
Och om ni vill ha ett party, så kommer jag då hem till er,
det är GRATIS och jag BJUDER er på mat :D
Som jag gjort av produkterna som jag säljer då :D  !
Så är ni intresserade ? Tell me :D !

Kommentarer
Postat av: Cattis

jag har faktikst ALDRIG heller rökt:)

2008-10-27 @ 00:50:56
URL: http://cahtrinea.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad glad jag blev när jag såg vad du hade skrivit ! Tack, riktigt gulligt av dig. Massor av kramar !

2008-10-27 @ 10:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0