Jag var otrogen!

Inatt drömde jag att jag var otrogen.. Jag minns drömmen såå väl..
Att killen sa "Nu är jag säker.. På att jag vill ha dig" Jag vart så chockad,
jag minns tom hur hans hus och allt såg ut.. Men han minns jag inte.
Såg bara ett rakat huvud..
Sen så kom det fram att jag pussat denna kille och ALLA jag känner
stod och skrek på mig. så det slutade med att jag fick sitta i ett rum
och ta emot en i taget så fick dom berätta hur de såg på min otrohet..
Haha.. Ja.. Vad ska man säga ??!
Jag har mååånga gänger drömt om att Christer har vart otrogen men
aldrig att jag vart det!!
Hemskt var det iaf!

Denna dag har vart riktigt bra får jag lov o säga.
Lucas har vart glad i stort sett hela dagen och krånglade
INGENTING vid läggning :D
Har inte vaknat nått än heller !
Imorgon blir väl en helvetesdag bara för det Haha..
Är såå stolt över honom!
Varje kväll har ju slutat med skrik och bråk pga tandborstning..
Meen idag köpte vi en bamse tandborste , Hans Idol typ.
Och tro det eller ej, han satt på toastolen och GAPA !
Plus att han borstade själv också :D !!
DUKTIG KILLE !!

Idag har jag införskaffat de sista kläderna som jag ska ha på
mig på fredag.. Usch, undrar om det blir bra tro..
Det visar sig.. Hoppas iaf att Lucas håller sig frisk bara..
Vill såå gärna gå på Cattis Halloween fest :D !
Även om det bara blir ett par timmar, men jag har såå trevlig
på hennes partyn!

------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Kul att du läser min blogg =)

Jag ska gå in och kika på deras hemsida.

Ha det bra!

2008-10-30 @ 07:56:48
URL: http://vackranovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0