It makes me smile !

Miss Li - Oh boy !

Den låten diggar jag verkligen :D
Den gör en glad !
Idag mår jag såå mycket bättre än senaste dagarna..
Var ¨ner på stan på fm o fixa o lämna in en massa papper
på bla arbetsförmedlingen *suck*!
EN dag för sent lämnade jag in papperna, och då har de redan
skrivit av mig.. Att de orkar hålla på så..
Och jag har ringt till min handläggare hela veckan, för att
säga att jag skulle komme med dom senare.. Men då är tanten
inte där.. Inte på hela jävla veckan..! Aja..
Nu är dom inlämnade iaf, så hoppas att jag är påskriven igen.. !!

Petter - Logiskt.. Mycket bra den med!

Jag skulle verkligen inte kunna leva utan musik,
musik är fan bland det bästa som finns !!

På eftermiddagen kom min älskade farmor o farfar hit på
middag, Tacos blev det :D Och det var riktigt uppskattat!
Eftersom farmor, hör och häpna inte ätit tacos.. !
Men nu så :D !
Det jobbiga med att träffa dom är att tom farfar pratar om hur
ont i hjärtat han har.. Jag vet inte vad jag ska säga då..
Jag blir såå ställd! Farfar som aldrig skulle erkänna sig vek..
Måste få farmor till läkaren iaf, hon kan inte gå mer än max 10 meter
innan hon måste stanna, hon får nästan ingen luft och det bara
piper från henne.. :( !!
Om hon också kunde inse att hon behöver hjälp, hon är ju sjuk !
Ne usch nu kom jag in på det ledsna spåret igen..
De vart väl här i någon timme, Lucas fick pengar av farfar så han kunde
köpa sig godis i stan imorgon.. Lucas va såå gullig o gick fram o sa
tack och gav farfar en massa pussar.. Farfar smälte och gav honom
mer pengar.. Haha!! Bortskämda unge!
Så nu måste vi åka till stan imorgon o köpa godis ;P !
Är rosa bandet dagen på stan imorgon med en massa roligt,
så blir nog att åka in iaf.. !
Vi blir så rastlösa allihopa av att bara sitta här !

Tror också att jag lägger ner saken att flytta nu, ett tag framöver
iaf.. En sån fin lägenhet som vi har kommer vi nog inte få tag
i igen.. Synd att det inte är en fyra.. Känner att jag skulle vilja
ha minst en fyra innen nästa bebis kommer..
Kan ju dock vara om ett par år..
Men men..
Fast det känns endå som om jag vill bo kvar i sundborn..
Men att köpa ett hus här ja då MÅSTE jag vinna på lotto!

------------------------------------------------------------------------------

Imorgon kommer far min hem hit, undrar om han fick sig ett
visum.. Farmor ber om att han INTE ska få ett .. Haha!!
Får se imorgon då.. !!
Tråkigt om han åker, då han blir borta till typ maj..
-----------------------------------------------------------------------------

LUCAS NORBERG - Mitt ALLT !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0