Grattis Nea..


Gick och la mig alldeles för sent igår, var väl närmare halv tre snåret.
Skulle sätta klockan på ringning åt Christer halv sex, men jag måste
vart yr i huvudet eller nått för jag hade satt den på 06.30 HaHa..
Tänkte lite fel.. Så jag vakande av ett "VA FAAN SKA JAG GÖRA NU
DÅ? KLOCKAN ÄR JU FÖR FAAN HALV SJU"
Hans buss går tjugo över sex..
Yrvaken som jag är går jag upp och ringer till mamma o tänker att jag
tvingar henne att skjutsa christer om hon får 40 spänn som han skulle
betalt bussen med.. Men Ingen svarar där hemma.. Hmm va faan ..
Efter typ fem ggr svarar Jocke.. Jag frågar om han ska jobba och ja,
det skulle han.. Han börja klockan Sju.. Klockan var då tjugo i..
Han hade visst också försovit sig så det var tur i oturen att jag ställt
klockan fel då.. Så båda kom till jobbet bara en stund försena !

Lillasyster fyller Fjortis imorgon så vi var där på fika idag.
Det vart alla syskon till slut :D
Men Linnéa vilken tur att det räckte med en smörgåstårta ;P
Jätte mysigt var det där Linnéa bor nu, jätte trevliga människor
hon bor hos också. Där skulle iaf jag trivas även fast det är i
Ludvika HaHa.. !!

Linnéa sitter och öppnar sina paket och håller i ett som är ca 10*20 cm
och frågar mamma
- Vart är min plattskärm då ?
Jocke - " Den är i det där paketet och i det andra har du ett förstoringsglas"

Fy fan det var längesedan jag skrattade så.. DET ÄR HUMOR !!

Jobbigt var det att köra hem iaf, åkte vid halv åtta och rengnet stod
som spön i backen och det var kolsvart..
Hatar att köra i mörkret..
Fredrik trodde visst det var en tävling, vem som kom hem
först. Och ja, han vann då..
De åkte ca tio min efter oss, och när vi var i borlänge var de i Falun..
Är du nöjd ? ;P

Ikväll MÅSTE jag lägga mig tidigare, går runt som i en dimma på dagarna
och blir bättre till kvällen..

Var in till fotografen med Lucas imorse.. Hm okej vid lunch, men det gick
inte sååå bra kan jag lova. Han ville inte vara med på kort, han tog sina
skor o gick. :( men men ETT kort hann hon ta på honom.
Får se det till helgen, hoppas på att det blev bra fast han storgrät..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0