Fuck ya--



Är bara fruktansvärt nere just nu känner jag..
Allt börjar komma ikapp mig på kvällarna..
Jag som brukar vara såå duktig på att stänga ute mina egna känslor,
och bara tänka på andras..
Andras problem är viktigare än mina egna..
Så har det alltid varit..
Det har alltid varit snack om andras problem..
om andras mående..
Ingen han någonsin brytt sig om hur jag mår,
hur jag känner..
Lyssnaren det är jag.. !!
Eller jo, vissa bryr sig faktiskt, som förr minns jag när
Elena sa "hur mår du" sådär i början av samtalet,
jag svarade "gör inte nå spec" Haha..
Av vana, eller vadå ??

Hade bestämt att jag ska sluta ta på mig andras problem och
tänka på mig själv..
O ja vad tror ni händer då ??
Jo då är det en person som mår skit, och det kan jag bara inte
lägga på hyllan..  Men HUR ska jag kunna hjälpa denna person,
det är ett riktigt bekymmer ska jag tala om..
Men det gör mig sååå ledsen, så jag tom gråter en skvätt...
Varför måste denna människa må dåligt igen ?? !!
h*n är så jävla trasig så det finns inte..
Så mycket h*n gått igenom de sista åren..!!

Äh känner att jag egentligen har för mycket tankar som snurrar
runt i mitt huvud nu..
Så frågan är om jag ska fortsätta skriva o låta denna blogg
bli riktigt rörig.. eller om jag bara ska lägga ner..!!

Ne, lägger ner. Kan inte tänka klart-

Kommentarer
Postat av: Anonym

jisses va lika vi är gumman!!känner igen mej i nästan varje ord du skriver!½



att glömma bort sej själv, alltid tänka i bry sej om alla andra!! typikst oss fiskar oxå,,.



men du MÅSTE bry dej om dej själv!du måste!!du kan inte förbise dej själv!! även om du är van, då är det daggs att ändra nu:)



jag fick tid hos hon Mia den 28:e okt oxå:) för sitting, wiii:)

2008-10-16 @ 20:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0