En lång dag...


Imorse efter att vi ätit frukost var vi upp till Linda o Jesper, de lekte o jag o Linda snacka
en massa skit som vanligt haha..
Sen åt vi lite fiskpinnar o spagetti :D
Sen vart det fika med lite bullar..

Sen var det hem o byta om och sen bar det av till Rättviks Marknad
vi var väl där vid halv tre.
TACK vädergudarna att ni hörde min bön, slutade regna när vi klev ur
bilen i Rättvik och det började regana igen när vi åkte hem vid halv sex
tiden.. Haha ! Bra tajming!
Blev en massa köp, bl a korvar, munkar, kläder, godis m,m
Åkte förbi Lager 157 på vägen hem också, gjorde även där
några fynd..
Allt som allt handlade jag idag
En lila stickad kofta
En beige stickad koft
en tjocktröja från Levis
en annan tjocktröja
ett par jeans från Kappa
en klänning
en tunn tröja
och en Alfons dress till Lucas..
Se vad jag unnat mig själv kläder... för en massa pengar..
Bara jenasen kostade 1600 kr.. Ord pris, var dock rea nu men
tänker inte berätta va de kostade :P

Så nu blire väl inte nå kläder till mig på ett tag.
Dags att rensa garderoben igen om allt nyinköpt ska
få plats.. Någon som vill ha kläder ??! !

Lucas sover nu, hoppas på ett tag till.
Igår vaknade han typ var 20e min, tillslut gav jag upp o la mig
brevid honom, DÅ vakande han inge mer.. Haha..
Han ville visst inte att jag skulle vara på datorn..!

Imorgon blir det nog in på loppis en sväng o kika, ska även
in på Rusta tänkte jag..
O kanske Curb också.. Skulle behöva nya skor.
haha nu låter det typ som om jag gått o vunnit på trav eller nått
men icke.. Om det endå vore så väl, men vissa månader kommer
alla klädinköp samtidigt.. !!

Imorgon kväll blir det fest i Borlänge, jag ska skjutsa Cattis Carro o Angelica
och även följa med in ett tag..
Sen blire hem o lägga lilleman..

Nää ska titta på korten nu som vi tog hos fotografen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0