Du kanske inte gillar mig, men jag föddes fan inte för att göra dig lycklig!



- En tår rinner ner för min kind, jag skyndar mig torka den innan någon ser,
  jag kan inte visa mig svag. Inte nu, inte idag.
  Jag måste vara stark. Måste stå stadigt på denna mark.
  För din skull ska jag vara starkast -

- Ögon utan hopp, ett hjärta trasigt av svek.
Hatet fyller hennes kropp, men endå är hon så vek,
i spegeln det enda hon kan se är någon hon inte vill va.
Hon ger bort all sin ömhet som hon kan ge.
Men det är ingen som vill ha.
Hon har offrat allt hon kan, kropp, själ och stolthet.
Livets mening, den försvann inbäddad i tomhet.
Hon ville bara så väl, hur kunde det bli så fel?
Hon kommer aldrig mer bli hel.. -

- Du frågar, men lyssnar inte på mitt svar.
  Du undrar vad jag menar, men hör mig inte
  Du tittar på mig, men ser mig inte -

 copyright Sofia Norberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0