Borta bra men hemma bäst !


Helgen har vi spenderat i Värmland, närmare bestämt Hagfors.
En liten liten stad.
Vi var hemma hos Christers barndomskompis Mattias och hans familj,
han tjej Annelie och deras barn Jonna och Moa.
Hunden Selma och katten Sigge..
Det var riktigt trevlig helg vill jag lova :D
På fredagen tog vi det mest lugnt, Mattias o Christer spelade lite tvspel
och vi satt o titta på tv mest.
På lördagen tog vi en lång promenad till stan, ca trettio min tog det, helt okej.
Det jobbiga var ju tanken på att man skulle gå enda tillbaka haha..
Som sagt, väldigt liten stad. Så fanns typ inga affärer.
Dock har dom en affär som heter Madson, en inrdeningsbutik.
Jag älskar den butiken. JÄMT när jag är i Hagfors ska jag in där..
Hittade ett par jätte fina krukor. Som jag också köpte, kostade liite mycket
men va fan.. Skulle ju också ha 4 stycken. Så ja det blev några kronor, men
snyggt vart den i köket :D De är väl det som räknas va ? ;P
Sen på kvällen slötittade vi lite på sjärnor på is, det är inte riktigt min typ
av program om man säger så... Sen gjorde Mattias avocado halvor med
skagenröra :D Mumma.. Skita gott var det !!
Ja, vi hade en jätte trevlig helg, med trevligt sällskap, god mat, en massa mys
och en massa godis haha..!!

Men som man säger "Borta bra, men hemma bäst"
Stämmer såå otroligt bra.
Känslan när man såg Falun skylten, känslan när vi låste upp
dörren. När man ligger i sin säng. Sitter i sin soffa.
Står i sin dusch.
Ja det går inte att beskriva. Och jag tycker vi har sååå
mysigt här hemma, är några små saker jag vill ändra på men
man känner direkt när man öppnar dörren att guu va mysigt..
Iaf känner jag så. Vet ju inte hur andra upplever vårat hem..!

Sitter i soffan nu, Lucas sover sedan läänge.. Jag är också trött,
sammanlagt körde jag 40 mil i helgen. Måste skaffa nå att luta
huvudet mot när jag kör så långt. Sitter inge skönt med nacken.. !
Btw, jag som klagat på huvudvärk så mycket.
Nu har jag seriöst inte haft nå sen healingen :D
Nu säger jag väl för mycket och vaknar upp med migrän eller nått haha..

Nej ska nog titta lite på pretty women sen blir det isäng tidigt.. !

Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som mig!





Finns det någon sötare unge ?? Svar : NEJ !





Söta Moa och Lucas :D


Söt trion, Jonna Moa o Lucas



                                              Mattias och Lucas







Mammas hjärta !



Lucas Jonna och Selma :D



Söt Moa :D




Mysungarna :D



Jesper o Lucas vid skolan på kvällningen :D



Våran spis.. :D



Mina nya krukor.. Okej, de kanske inte är sååå speciella. Men
jag gillar de verkligen :D



En del av vårat kök..

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja eran lägenhet är massa mysig verkligen!!jag förstår att du tycker det:)



o JAA Lucas är världens sötaste unge:)



puss min finaste vän <3

2008-10-13 @ 15:11:11
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0