Borlänge


Imorse var vi in på Loppis och tittade, hittade faktiskt vhs filmer för 10 kr styck
en var helt ny dessutom. Bra pris. Tyvär hade Lucas sönder den som jag helst
ville ha när vi kom hem " Astrid Lindgrens Jul" Men men sånt är livet, bara o se
om man kan hitta den någon annan stans..
Var sen förbi Curb o tittade, hittade en jacka som jag vill ha.
Inge speciell men den var skön.. Men så till priset.. Nej..
Fan jag vet inte får fundera till på måndag. Helst skulle jag haft en storlek
mindre, men det fanns ju inte.. Hmm.. Får sova på saken..

Vid halv sju tiden for jag till Borlänge och ja..
Som vanligt får jag nog fan säga körde jag vilse,
skulle till Bullermyren, säker skit lätt för vissa att hitta dit.
Men inte för mig, Malin jag säger det borlänge o jag går inte ihop.
Sen har jag ju en del fördomar mot Borlänge också, är det verkligen
säkert att parkera bilen där på kvällen typ..
Men ja denna gång var ju bilen kvar ;P

Lucas har precis somnat, ville absolut inte somna idag.
Jag skulle också behöva sova, har huvudvärk .
Men sov en stund på dagen så antagligen blir jag väl uppe en timme
eller två till.. Haha..
När ska detta få ett slut ?
Datorns fel , eller hur Cattis ?!  ;)

Ne nu ska jag titta på youtube, mitt nya favorit ställe på nätet.

So long !

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha klart det e datorns fel, alltid haha =D

2008-10-06 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0