Ännu ett test- utmanar alla tjejer..

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET !!

OM JUST DIG
NAMN: Sofia
BOR: Falun
SMEKNAMN: Fia
FAMILJ: Mamma, Mamma o Pappa 6 underbara syskon, min älskade son, pojkvän
farmor farfar, mormor kjell.. Och sötaste brorsbarnet Julius :D


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON:
Jaa
ÅNGRAT NÅGOT:  Ja..
LJUGIT: Nja vet inte..
SVIKIT NÅGON: Tror jag vell inte?
KÄNNT DIG SÄMST: jadå
GRÅTIT: Ja, rätt mycket..
SKRATTAT: aaaaa
VARIT SJUK: Jaa.
VARIT UTOMLANDS: Nee.. inte ens i mina drömmar.. ;P
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: Nope.


KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA:
Ja de gör jag.
SKRATTAR DU OFTA: Ja när jag är på humör så :)
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött.. som vanligt..
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Si sådär..
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej,, eller när jag var yngre ja..
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: Mm.
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: Neeh..
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: Nej..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja i vissa fall..
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:  Ja..
OM JA, I VEM: Christer
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD:  Haha 1
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: jaa .
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Jaa :D
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: Alla är dom olika :P
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : både och såklart ;)
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: Inte kortare än mig iaf :P
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: BRUN



UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN:
Blond från början, nu mörk..
ÖGON FÄRG: Grön & brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR : LÅNGT :D
SNYGG ELLER FUL: Söt ??
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Finns dom som har de värre
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Ja :)
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Ja
SMINKAR DU DIG: Nope..


Utmanad av lillasyster.. så nu utmanar jag alla tjejer..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0