Ännu en klagans visa..


Jag vet det.. Varför skäms jag för det ??
Det är DU som borde skämmas..
Jag berättar det inte för någon..
Ingen ser det..
Ingen frågar om det, alla tar för givet att det är bra..
Men när någon som inte känner mig, säger de orden..
Jag höll på att bryta ihop då..
Men som vanligt hindrade jag mina tårar från att falla..
Nu sitter jag här o ja, det rinner faktiskt en ensam liten
tår på min ena kind..
Det gör så ont i mitt hjärta, i min själ..
Varför inte mig ??
Varför inte jag ??
Det är inte konstigt att jag ser på mig själv så som jag gör..
Det är inte konstigt att jag känner mig fulast av alla..
Minst värd av alla..

För en gångs skull när jag är ledsen så lyssnar jag inte på
depp musik, jag vill inte att mina tårar ska falla lika lågt som
dig.. Men nu kan jag inte hindra dem..
De faller, sakta sakta.. Det är 21 års tårar som faller..

Höjer musiken.. vill inte gråta.. Sofia.. Försök le..
Bort bort bort med tårarna..
Jag hör knappt vad jag tänker..
Jag vill inte tänka..
Tänka på allt..
JAG VILL INTE!!!
Faaan...

Huvudvärken kommer smygandes..

FAN ta mig ur detta deppträsk..
Varför kommer alla känslor och tankar NU ??
Varför ??

Depp blogg..
Jag blottar mitt inre..
Och ni skriver inte ens en kommentar ;P
Vilka är ni som läser mina själv klagor ??


------------------------------------------------------------


Var på massage i fm, skit skönt :D !
Har bokat tid nästa månad också, hon anser att jag borde
komma till henne en gång i månaden för massage o healing,
och det kommer jag att göra..
För min egen skull..

Jag och Lilleman bakade kakor igen :D
Sånna där goda vi bakade sist, fast Lucas åt mest degen haha..
Men de vart inge bra denna gång, lite mjuka.. men va fan
smaken var den samma..!!

------------------
Eftersom ni är en hel del som läser min blogg kanske jag ska
vara så fräck o efterlysa en svart eller röd tajt klänning ..
Någon som har till utlåning ?? !!
Eller någon rolig dress man kan ha på halloween party ??
-------------------

- Lucas Norberg - min älskade son du är ALLT !! -


Kommentarer
Postat av: Cattis

gumman, jag bryr mej, alltid!! det e sjukt vi e så lika, o i såamma skit, så nere o deppade båda två:( vi måste stötta o pusha varandra!! vi e båda söta o underbara o värda att må¨bra!!



hur kan DU tycka att du är ful?? du som är så jävla fin!! <3

2008-10-24 @ 00:47:21
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0