A lot...


Idag var min kära Black Bird här, även kallad Elena :D
Det är en riktigt vän det, kom fram till att vi känt varandra i 9 år nu,
det är fanimej nästan halva våra liv haha..
Det var fruktansvärt trevligt att du kom gumman, var ju såå länge sedan.

Efter att Elenus hade åkt hem så funderade jag lite, på hur man var förr.
Många skulle nog undra, men vart har den gamla sofia tagit vägen.
Usch hur jag var förr.. Hemsk rent utsagt.. Har såå dåligt samvete över
hur många som jag mobbat under mina år... säger bara FÖRLÅT !!
Sa det till Elena idag, att undra vad jag skulle gjort om jag inte hade haft Lucas..
"Jag hade vart en alkohliserad hora, eller nå ännu tragiskare"
Tyvär så tror jag verkligen det. Så stor del av mitt liv alkohol och sex hade
förr i tiden när man var ung och dum.
Nu ska ingen som läser detta tro att jag sålde mig, för det gjorde jag verkligen inte.
Nu istället så jag har inte druckit en droppe på 3 år, och kommer nog inte dricka
inom det närmaste heller.. Eftersom jag har en alkholist i släkten Plus att far min
vart stark beroende av alkohol. sen så känner jag inte ens nå sug efter det.
Men eftersom jag festade från jag var 13 år tills jag var 18  så  har jag supit MÅÅÅNGA
gånger... FÖR många gånger kan jag nog tom tycka..

Fast endå så ångrar jag inte för en sekund saker jag gjort och sagt, för allt som
jag har gått igenom har ju endå format mig till den människa som jag är idag.
Och den jag är idag trivs jag att vara!!


Fick även kommenataren av Elena att jag blitt pedantisk ;P
Och ja, om man nu jämför hur det såg ut hos oss när vi bodde
på verkstadsvägen och nu. såå ja en viss skillnad haha..
FY FAAAN jag fattar inte hur vi kunde vara i lägenheten då..
Fan saker överallt och dammsög gjorde vi väl en gång i halvåret.. BLÄÄ
Disk hade vi över HELA diskbänken..
Nu får det MAX ligga nått glas där innan jag lägger mig.
Och alla leksaker o dyl ska plockas ihop innan jag kan lägga mig
för att somna..
Idag har jag o Lucas städat en himla massa, såå skönt att ha rent omkring sig.. !!!

DOCK hände det en liten incident imorse här hemma, hade en karl här som
var skogstokig..
Han stack , och än har jag varken pratat eller sett honom..
TACK TACK TACK! Vem faaan det nu var som ringde..


Lilleman har typ nyss somnat, han brukar ju sova med både mig o Christer
men eftersom han inte finns här hos oss längre så.. Jaa..
Tog ett tag!!

Jocke var här och ät kvällsmat, Lucas satt o åt mandarin då och sen ser jag hur
han börjar ändra färg i ansiktet, han hade satt en mandarin klyfta i halsen.
TUR att det gick bra. Och tack för att Jocke var här just då, så man hade nån
att ventlirera med..!!

Cattis var hit idag o hämtade sin lilla kattunge, jag röstar helt klart på namnet
HELGA !! :D såå sööt.. Jaaaa jag är också sugen på en.. Men ja..

- Älskar min familj, ni är faan allt -


Are you still alive?
I heard that you died..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0