We are all the winners. we are all the best!

Tråkigt att så många läser min blogg men inte en jävel kommenterar..
Va är det för jävla stil va ???????????????????????????????????!

Lördagen har nu passerat förbi och nu är det söndag...
Imorgon ska vi upp tiiidigt har jag bestämt om vi nu kommer
upp ur sängen är en annan femma.. !!
Men eftersom att Lucas somande väldigt sent idag så kommer
han väl vara astrött imorgon gissar jag..
Men vi ska vara hos tandläkaren tidigt på måndag morgon så
vi måste ställa tillbaka dygnet efter helgen redan imorgon...
Hmm... Ja vi får la se hur det blir, kommer nog bli som vanligt
att det stackars väckarklockan bara ringer o ringer och jag o Lucas
sover vidare.. VI vaknar inte av den, medans Christer vaknar på
första pipet haha.. !!
Lucas sov en väldigt sen middag idag och ska jag vara helt ärlig så
somnade han för natten strax efter elva.. Så ni tror att han kommer vara trött ?!
Men men va spelar det för roll att han somnar så "sent" någon gång ibland..
Vi är ju oftast hemma på dagarna, så de dagarna brukar vi sova ut..

Nu vart det tjatigt va ??
Men jag skriver inte för eran skull, utan just nu disskuterar jag med mig själv
mest som ni ser.. Haha!!

Middagen imorgon blir kött o god hemgjord svampsås med ris, sån jag
skrev om förut.. MUMMA !!!

Idag var jag nyttig och åt en kräftstjärts sallad :D såå gottans !!
Lucas o Christer åt pannkakor... !!

Sen vart det myskväll framför tvn , vi såg filmen på tv4 plus
"Tillfällig fru sökes " den är helt okej..

Ne nu ska vi kika på lite skor här..

Slepp well ..

- Frågar igen.. Vilken färg tycker ni att mitt hår ska få nu ?

Kommentarer
Postat av: emelie

Hm , jag tycker i alla fall att du ska köra på mörkt. Du passar så bra i det ! :)

2008-11-16 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0