Vinna på lotto!



Världens sötaste unge :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har inte vart min dag vill jag lova, hade jag köpt en lott idag hade jag¨
defenitivt INTE vunnit ett jota !
Ska försöka dra min dag...

08.45 springer jag ut för att starta bilen så den skulle bli lite varm innan
vi skulle åka, eftersom vi skulle va hos tandläkaren kl 09.15...
Först så kärvar låset, så jag får sitta o blåsa i det, tillslut så får jag in
nyckeln, startar bilen.. Och stänger igen bildörren. När jag sen ska
öppna den igen, för jag glömde att sätta på värmen på bakrutan.
Ja vad fan tror ni har hänt då ? Jo bilen är LÅST och nyckeln sitter såklart
i tändningen eftersom bilen är på.. JAHA!!!! Reservnyckeln ????
Efter ett tag så hittade jag den. Så det var att klä på Lucas och gå ut och
försöka få upp bilen.. Tror ni att det funka ? Nej.. Låste hade ju såklart hängt sig.
Och på Lucas sida fick jag inte ens i nyckeln, den dörren har kärvat förut att man
knappt fått ut nyckeln, men jag såg mig inte ha så mycket att välja på..
Efter att ha hämtat tändaren så får jag upp hans dörr, så jag kan sträcka mig
in och vrida av tändningen. Ringer till tandläkaren o säger att vi nog blir lite sena.
Jag skulle dit, inte har jag gått upp tidigt för ingenting !!
Men problemet var ju bara det att låset på min sida hängt sig, så efter lite
funderande så fick Lucas sätta sig i sin stol och jag fick hoppa in bak och klättra
fram. Ja det må ha vart en vacker syn ! Haha! !
När vi är framme i stan är klockan nästan kvart över nio.. Men kom fortfarande
inte ur bilen på normalt sätt.. Parkerade bilen i solen i hopp om att allt skulle lösa
sig.. Och tamefan, när vi kommer tillbaka så JA det går att öppna dörren !
Tack , vad glad jag blev.. Vart många tankar som han snurra, att jahapp nu är jag
utan bil osv.. !!
Sen då skulle vi åka hem till Mormor o Kjell o hälsa på tänkte jag, så vi åker mot
Bojsenburg.. Men ja, då är det nå fel på järnvägsbommen som sitter där..
Stod i trafikstockning säkert en kvart innan jag gav upp och vände, med en lastbil
framför o en bakom, var liite trångt, men det gick..
Så styrde min kosa för att åka runt hela jävla stan.. Och va tror ni jag ser när jag kommer
fram o ska svänga in mot Bojsen ? Jo då kommer alla jävla bilar som stod i kön.. SUCK!
INTE  MIN DAG !!!

Men Lucas var riktigt duktig hos tandläkaren, han grinade INGENTING och gapade
när de bad honom *stolt* dock gapade han ju inte så länge så de hann se hans tänder.
men endå.. Ska dit igen om tre månader och då har han säkert blitt ännu duktigare :D

Men nu äre Jul , här i vårt hus :D
Jaaa. Jag VET att det är lite väl tidigt att börja julpynta men vadå det är ju bara ca 6 veckor
kvar till julafton. Och endast ca 2 veckor innan julkalendern börjar :D !
Men då har man det gjort, såå mysigt.. Dock så har vi bara satt upp julgardinen i vardagsrummet
och Lucas rum, o tagit fram lute tomtar.. Måste införskaffa gardiner till sovrummet, har inga
julgardiner dit.. Undra va vi hade förra året ?!

Ne nu är jag riktigt trött efter en låång o intensiv dag..
Btw ¨så såg jag att UNGA MÖDRAR börjat igen :D
Såg det när jag jobbade idag..
Huvudvärk har jag också, antar att det är fööör lite sömn
dessa dagar.. Så imorgon kan vi väl sova till halv tio iaf ?!
Mmm i hope.. Men ick längre , dagen blir så konstig då. !
Och glöm nu inte Andra Avenyn imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0