Vill du flytta in?


Christers kompis frågade om de skulle byta flickvän..

Anledning ?
Jo nu ska ni få höra!

Vem skulle inte vilja bo med mig ?
Antar att en massa karlar och fruntimmer inte skulle ha nått emot det.
Eftersom att jag
*Lagar mat varje dag. Maten står på bordet ca 16.30 varje dag.
*Jag diskar och plockar undan efter varje gång vi ätit, låter aldrig
disken stå.
*Jag dammar, dammsuger, torkar golv.
*Jag ser efter blommorna
*Jag byter sängkläder varje/varannan vecka
*Jag tvättar väldigt ofta
*Ser till att det alltid finns bröd och mjök hemma
*Plockar ihop efter Lucas varje dag
*Byter gardiner jul/påsk pyntar
*Har oftast med mig Lucas så fort jag gör nått
Och en massa, massa mer..
Någon gång ibland kanske jag ber dig att dammsuga, har
du inte börjat dammsuga efter 10 min suckar jag lite.
Men tar fram dammsugaren och dammsuger själv...
Så DU gör i stort sett INGENTING!
Mer än att tacka för maten, att jag diska och säger att jag
var snäll som tvättade.. Och kanske ger en hint om att oj va
fina gardiner du har satt upp..

Skulle du vilja flytta in ??
Jag tror att jag gått och blivit pedant.. Måste ha rent om mig.
Annars mår jag inte bra !

Jag har vart på jättebra humör flera dagar nu :D Me like!
Härligt väder har vi också, tycker dte är lite mysigt med storm. Haha!
Men okej.. Liite mindre kunde det ha blåst!

Lucas somnade tidigt idag, har redan vaknat en gång.
Tänkte väl ta o göra mig klar j.ag också, innan  han vakanar igen.
Finns ju ingen att snacka med på msn heller :/

Längtar ialla fall till festen i december, det är jag inte ensam om va? :D !

XOXO / sofia..

Just fan, missade Gossip Girl i söndags.. Någon snäll själ som kan berätta
vad som hände tro ?!

Kommentarer
Postat av: Cattis

ja gumman min, jag skulle lungt vilja bo med dej:)



vi fiskar är pedanta av oss, jag med, som fan, har märkt det, mår skit när det e äckligt på golv och står disk framme, kan ej slappna av förens det är borta=/



o jaaaa jag LÄNGGTAR som fan te 6:e dec:) o längtar efter dej oxå!



puss

2008-11-25 @ 16:39:27
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0