UTMANING!


UTMANING!!! utmanad av sis! Utmanar Cattis, Carro, Kattis, Jennifer !

Första bästa kompis: Det var Bodil , vi träffades när vi gick i 4an på URK och sen dess var vi oskiljaktiga i måånga
år, synd att vi inte ses så ofta längre.. :/

Första bil: Toyota Corolla Kombi en grå.. Min pärla..

Första kärlek: Helt ärligt så minns jag det inte.. Men sen när man blev kär på "riktigt" vet jag.. Men det var inte frågan haha

Första husdjur: Åhh våran Schäfer hund Floyd, en svart skönhet.. SAKNA!

Första semester: Vet inte riktigt...Vi åkte överallt.. Men minns ej vilken som var den första

Första jobb: Ja, får säga sommarjobb så, på Risholnsgården...

Första köpta skiva: Hur ska man minnas det ??

Första riktiga kärlek: Hot Shot !

Första piercing: Har ingen.

Första konsert: Limp Bizkit


Nio senaste

.. alkoholdrycken: Haha, det minns jag ej..
.. filmen du såg: Mumin trollet
.. ringda telefonsamtal: Til Martina
.. bubbelbadet: Ingen aning...
.. spelade cd: Blandad musik..
.. kyss: I don´t remember.. haha
.. gången du grät: Idag...
.. måltiden: Bacon röra


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nope.
Blivit arresterad: Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet: Njae.. eller jo..
Fastnat med blicken i någons urringning? Haha det har jag säkert!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej..
Haft ett one night stand: Ett? jo..
Busringt till någon: Ja men det var måånga år sedan!


Sex saker jag gjort idag:

1. Vart ute på två promenader
2. Ätit en massa lakrits
3. Lagat mat
4. Städat
5. Tittat på tv
6. Sovit

Fem favoritsaker utan rangordning:

1. Mobilen
2. Tvn
3. lägenheten
4. datorn
5. bilen


Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Lucas..
2. Elena
3. Cattis
4. Linda


Tre val:

Blått eller rött? Hmm... Rött
Sommar eller vinter? Både och ;P
Choklad eller chips? Choklad :D.


Två saker att göra innan du dör:


Leva ett bra liv
Ställa om dygnet hahahhahah!


En sak du ångrar


Finna väl många saker man kan säga att man ångrar, men nu tänker jag inte dela med
mig av nått !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0