What a feeling..

My head is confused.. !

Sofijah - en saknad..

_________________________________________________

Att städa borde vara som att träna det tuffaste passet som finns, eller hur?
Fan när jag städar kommer jag hem och är helt slut..
Men tänk er själva att springa upp och ner för trappen, damma,
dammsuga, torka golv.. tvätta.. vika tvätt.. hänga tvätt..
i TVÅ timmar. Inga pauser där inte.. Tar ett glas vatten då och då, men
sen är det bara att fortsätta..
Ja , jag får nog klassa det som att jag tränar en gång i veckan ialla fall..
Haha.. !
Men jag ska komma igång med att träna på gym eller nått nu.. Måste..
Fan känner ännu mer press på mig när varenda jävel verkar träna..
Ska in till fysocentret någon dag tänkte jag..
eller vart ska man träna här i Falun ? Ge mig tips :D !
Billigt ska det vara ialla fall, för en fattig människa som mig..

.....................

Nu har jag o Lucas julpyntat idag :D
Kom hem efter att jag städat, och som alltid ser man hur skitigt
det är hemma.. men KUL att våran dammsugare inte funkar..
den jäveln suger inte!
Så jag fick gå och låna grannens, en tant på 85 bast.. haha..
Varnade henne att jag kommer och vill låna den minst en gång
i veckan, och ja det skulle inte vara nå problem..
men alltså det är nått med mig och dammsugare.. blir alltid fel på dom..
Den första jag hade började brinna, och den vi har nu suger inte..
där jag städar fick dom också köpa en ny.. haha..
är ju ingen rolig extra utgift vill jag lova, så jag antar att jag får låna
andras dammsugare framöver..
Så efter att vi dammsugit så bytte vi gardiner och plockade fram
stakarna.. så nu är det riktigt juligt här.. är dock inte så nöjd med
vardagsrummet, Lucas har ju sååå mycket leksaker.. skulle vilja
ha en expedit hylla.. GE MIG!! Men men , får väl lov att spara till en sån
också.. om sisådär 10 år kanske jag har köpt det jag behöver..

Längesedan jag var ut på fest nu..
Men nästa helg då jävlar :D !
Har du kommit på vilken klänning du ska ha sweet ?!
Den gröna röstar jag på , eller den grå !

På söndag ska jag ge mig på att färga håret svart också, ska bli kul och
se hur det kommer bli.. Hmm..
Vad tror ni ? !

Fan jag har blivit ännu mer frälst .. Jag ÄLSKAR TAKIDA !
Har älskat dem sedan jag hörde en låt med dom för ca 4 år sedan..
Och de gör ju bara bättre o bättre låtar också :D!
Måste gå på dom när dom kommer till Falun/Borlänge nästa gång..
Någon som hakar på ??!
Just nu lyssnar jag på No reason why..
underbara låt!

Ska gå och lägga mig snart hade jag tänkt..
Har så jävla mycket tankar som snurrar så det har ett tag för mig att somna.. :/
Imorgon ska vi till borlänge.. Biltema.. se om de har stötdämpare till min jävla bil..
Någon som är intresserad av att köpa en Mazda 626 kombi cupe - 91
skit fin under, inge rost.. Vit.. När den är ny bes alltså..
Ge mig ett bud om du är intresserad.. funkar utmärkt.. bara jag som är trött på att
kasta ut en massa pengar på att fixa den just nu..

Ne nu ska jag och mina tankar ta oss till sängen..

- Tack för alla rosor min vän.. !

Kyss o smek!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill börja träna på fysio, ska vi träna ihop?=) vore super roligt. kramar

2008-11-29 @ 15:14:45
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles
Postat av: Elin

Hehe, jag är inte heller den vältränade typen=) Så det är bara bra att vi är på samma nivå. Hihi! Japp vi kollar det, kan höra med min sambo som brukade träna där förut vad det kostar. Så börjar vi träna ihop och så kan vi samtidigt umgås. Toppen.

2008-11-29 @ 23:47:08
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles
Postat av: Anonym

skulle vara så galet KUL om du vela börja träna med mej på må bättre :) det e värt pengarna!! har juh börjat seriöst träna där nu:)



åh angående klänningen har juh sett en ROSA as snygg på gina eller lidex, haha det du;)



o svart hår skulle vara galet vackert på dej, ska bli nice att se!!



love u my friend!



puss

2008-11-30 @ 17:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0