Is it really you at all ?

Råkade spara igår istället för att uppdatera, så detta är gårdagens blogg

Haha nu är det ÄNNU FLER som har läst min blogg..
Vad hände med kommentarerna ??!!
Vilka fan är ni som läser ??
Tell ME!

Bara min söta o trogna vän Emelie som kommenterar :D!
Sorry att jag inte ringt dig ÄN! I will ..
Har dock inte råd att åka till Blge än på två veckor iaf.
Men du kanske ska till mor o far ?!

Andra Avenyn äger jue :D (fjortis varning på ordet ÄGER ;P)
Men det är ju såå jävla bra, synd att det bara är 30 min..
Man kan ju ladda hem o se fortsättningen, men nej jag väntar
tills de kommer på tv på tisdag :D !!

Gossip Girl är ju också en favorit, tror ni skulle skratta rätt
friskt om ni såg mig titta på det programmet, sitter med
käkarna spända o nästan lever mig in i det.. Haha..
Idag var det spännande, väntar nu på nästa avsnitt,
det vill säga om en vecka.. !! Den som väntar på nått gott, ni vet!

Lucas har blivit omöjlig att lägga..
Han brukar sova 11-12 timmar under natten, och som ni vet så
somnade han sent igår, men vi gick upp tidigt idag o han fick bara
sova 1 timmes middag.. MEN tror ni att ungen somna i "normal" tid ? ?
Nej.. Läggningen tog en sisådär 3 timmar.. BARA för att vi ska upp kl 7
imorgon.. Så snacka om att han kommer vara trött.. Men men..
Kan ju inte ställa in tandläkaren bara för att han ska få sova, det funkar
ju inte så.. Även om jag gärna hade velat det haha..
Han får helt enkelt sova middag lite längre imorgon då han säkert kommer
slockna så fort vi kommit hem.. !!

Mycket bloggande om Lucas sömn just nu, men det är mitt liv jag bloggar
om och just nu handlar det om sömn.. Jag borde egentligen gå o lägga mig..
Men ska leta efter sladden så jag kan sätta in ett kort på världens finaste
unge här tänkte jag.. Det är just Lucas som har sprungit bort med den någonstans
så ja. det kan vara vart som helst..
Nej blir inge kort idag, tyvär..
Får leta reda på den när det blitt ljust.. !!

Är väl dags att inta sängen antar jag.. !!

"För mycket kärlek skämmer aldrig bort barn.
Barn blir bortskämda när vi ger dem gåvor som ersättning för vår tid"

Barn njuter av nuet eftersom de inte är medvetna om det förflutna och framtiden.

Lucas Norberg du är mitt allt, jag blir så glad och lycklig när jag ser på dig,
för jag vet att du är min. Jag älskar dig så otroligt mycket så jag kan inte
beskriva hur mycket. Du gör mig hel ! Utan dig är jag ingenting !!
WE ARE FOREVER AND TOGETHER WE WILL DIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0