sunday !!

Willie Nelson - always on my mind..
Den låten är såå jävla bra, underbar text, tänk er om
någon skulle skriva en sådan låt om DIG!
Vad speciell man skulle känna sig..

Aja nu är jag ute och spekulerar lite bara.. Haha!!
På em skjutsade vi in Christer till Daniel,
jag och Lucas åkte och hämtade upp Cattis sen styrde
vi vår kosa mot Willys.. Handlade lite..
Sen åkte vi hem till henne och tittade på tv, snacka lite
skit och åt chips.. Martin var också där :D !!

Hoppas på underbart väder imorgon också, undrar
vad man ska hitta på för nått då da..
Kanske åla till Lager en sväng ??
Tänkte att Cattis skulle hänga på, men hon ska ju på ams kurs..

Ähh, kanske blir hem till farmor o farfar en sväng, tyckte Fredrik
sa nått om att farfar fått tid för op nu, så måste hälsa på honom innan.
Då det inte är helt säkert att han överlever den..
Usch, jag har aldrig i hela mitt liv vart på en begravning.
Och vill inte gå på en de närmaste åren heller.. Tack !!

Pappa skrev idag. det var någon som stulit hans mobil i indien,
så nu hade han köpt sig en ny. Men alla hans nummer är ju borta..
Stackarn ! Men varmt och sol har han den jäveln.. Haha!!

______________________________________________________-

Inte långt kvar till jul nu, mysigt :D
Älskar när man kan börja julpynta, är så mysigt med ljusstakar
och en massa tomtar o dyl..
Änglar tillhör väl också julen ?
Men sånna har jag uppe året runt, bara i vardagsrummet har jag
väl just nu 11 stycken.. Älskar änglar !

_____________________________________________________

Ska nog ta och lägga mig i sängen.. eller ??!!

Kyss o smek !

Kommentarer
Postat av: Lina Svensson

Hihi dt där med Tomtar vid Julen måste du ju ha fått av Mormor ;)



Hoppas allt är bra kusin!

Kram på dig!

2008-11-03 @ 01:32:09
Postat av: Emelie

Om du ska åka till Lager lär du ju komma och hälsa på hemma hos mig :D

2008-11-03 @ 10:57:22
Postat av: Cattis

ÄLSKAR oxå änglar väldigt mycket o samlar på dem:)

2008-11-03 @ 15:54:54
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0