Somebody kill me please!

Fars dag idag..

Vi har inte gjort speciellt mycket.. Jag o Lucas var till farmor o farfar o fikade på fm..
Sen åt vi lite mat.. Sen sov Lucas..
Sen kom Jessica hit och vi lagade lite mat, hemgjorda köttbullar med potatis och
brunlökssås och stekt lök.. MUMMA!!!
Lucas älskade det, han har inte ätit så mycket mat på, ja jag vet inte när. Haha!
Sen for vi hem till Farmor o Farfar igen. denna gång hade vi med oss en blomma.
På onsdag ska farfar opereras så då får ni hålla tummarna för det är 50/50..
Stackars farmor ska sova själv, vilket hon inte gjort på 50 år eller nått.. !

Måste införskaffa mig en ny bh, de jag har, dom har jag använt flitigt..
Ibland önskar jag verkligen att man kunde ha lite mindre bröst,
typ C kupa eller nått, så man kunde gå till H&M och köpa sig en bh för
149 kr eller va de kostar.. Men nej då mina bh kostar ett par hundra mer :(
Så är det någon som vet någon stans man kan beställa billiga bh eller
om det finns någon affär i närheten så säg gärna till, upp till G kupa tack!
Skulle vara jätte snällt !

Imorgon börjar våra nya liv, haha.. Ja vi ska inte dricka läsk eller äta godis eller
kakor eller nått.. Den som gör det blir skyldig den andre pengar..
Jag tror faktiskt att jag vinner, för Christer äter fan godis varje dag..
Ska bli kul o se hur länge vi kan hålla oss, på lördag får vi så klart äta godis.
Men de bryts nog lååångt innan det ! Får köpa hem en massa god frukt eller nått..

Nee nu dags för sängen tror jag..
Varför är jag sååå trött ???
Och helt snurrig i huvudet och klen i kroppen ???
Sist jag jobbade höll jag på att tuppa av.. Aja..

That´s Life, That´s what all the people say...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0