Lördag


Lördag idag då..
Vi sov riktigt länge imorse, nästan att jag mådde dåligt över hur mycket klockan var..
Så ja ni kan ju gissa att våran dag vart fram skjuten eller vad man ska säga..
Christer har vart inne i stan o spelat poker idag. han kom nyss hem..
efter att jag o Lucas ätit mat som bestod av ugnstekt lax och grönsaker  så tog
vi en promenad hem till mamma.. Sen så följde Rasmus o Jessica med oss hem..
Lucas vart såå glad att Rasmus var här, han skulle läsa för honom, mata honom,
se på film med honom ja allt.. :D så jag passade på att fortsätta rensa ur min garderob,
en hel sopsäck med kläder vart det.. men denna gång så spar jag det i källaren, för
jag kan ju ha kläderna men använder dom inte.. Så om jag skulle ångra mig så finns
dom ju där.. Mina mammakläder och sommarkläder åkte också ner där..
Så nu är det snyggt o prydligt i min garderob !! (undrar hur länge ;P )
Sen så satt vi på filmen som jag hyrt Jiddra Inte med Zohan. ååh ja det var min humor,
sen så älskar jag ju Adam Sandler som både artist och skådespelare..
Liite överdriven, men va fan fick mig mycket skratt iaf !
Lucas satt still ovanligt länge, han hade bänkat sig tätt intill Rasmus o åt skumtomtar
och drack vatten..
Sen efter tio åkte Jessica hem, och Lucas la sig.. Han har blivit sååå svår sövd... Igen..
Men imorgon ska vi upp tidigt även om han somnade sent idag, så det blir nå rutiner igen..
De tycks alltid ruckas på helgerna.. Fråga mig inte varför..
Just fan, måste gå och ta upp köttfärs ur frysen, ska göra köttbullar imorgon..
Och kom även ihåg att det är Fars dag imorgon !!

Slepp tight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0