Karusell i natten?

Denna dag sög!

Haft en mindre rolig dag idag kan man då lugnt säga.
Vakande i morse men när jag sätter mig upp i sängen
faller jag nästan bakåt. Snurrade så förbannat så jag tog mig
inte upp ur sängen på över en timme, trots 200 försök :/
Vet inte vad det berodde på heller.. Var helt yr.
Så dagen vart lugn, första dagen på ett år eller nått vi inte
går ut en sväng på fm. Men det var skönt det ockå!
Somnade när Lucas sov middag och när jag sedan vaknade
så var det något bättre. Det var skönt!
Vi åt stekt torsk och mos idag. FY FAN vad gott det är.
Med rätt kryddor är det ju en fest måltid :D
Lilleman gillade det också, det är ju bra!

Åkte och visade bilen och fick höra priset..
Mmm blir ca 3000 kr..
Vart fan ska jag få dom pengarna ifrån ?
Finns det någon fond man kan söka ?
Äh jag får gå till kyrkan och tigga eller nått..
Dessvärre så måste ju bilen lagas..
Och pappa är i Indien... FUCK!
Annars hade jag alltid kunna lånat pengar av honom..
Men sånt är livet va ?
Man kan inte få allt serverat på silver  fat?!

På kvällskvisten var jag hem till Martina en sväng, ensam.
Oliver skulle sova borta.
Pratade en massa skit och en massa gamla minnen.
Om vad vi gjorde för 6 år sedan typ :P
Haha! BRA minnen :D!!

Nu ska vi gå och lägga oss, Christer är vaken fortfarande
trots att han ska upp halv fem.. Han är fan knäpp!!
Själv behöver jag minst 9 timmars sömn för att inte somna
stående.. Så ja, Lucas lär väl ha ärvt det av mig antar jag !

Lucas den lille prinsen har ont i benet, så det tog ett x antal
timmar innan herrn somnade..
Antar att han vakanr snart o skriker.. Gjorde han nyss..
Jobbigt att man inget kan göra!!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Cattis

men gumman:( jag blir orolig för dej det där med din yrsel o så, är juh lixom inte 1:a gångem:(



har du kollat upp det?

2008-11-25 @ 16:41:27
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0