KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!


Lovely day with my lovely son!

Älskar min underbara son så otroligt mycket.
Är så glad att jag har honom, att jag får dela mina dagar med honom.
Att jag får se honom testa nya gränser, lära sig nya saker.
Och nya ord. Att jag får se honom ledsen, glad, arg eller lycklig.
Att jag får dela hans känslor. Finnas där för honom som en tryggande famn.
Att han är MIN! Han förgyller min dag.. Finns inget  underbarare att vakna upp med..
HEEEJ MAMMA!! Skrutten!! Min kärlek är för stor för att förklara!

Efter frukosten så gick vi till Martina o Oliver. Magda och Tindra var också där.
Lucas vart ju dubbelt så glad då, han är så förtjust i Tindra.
Vilket jag kan förstå, hon är super söt !
De hade bakat muffins så vi fikade lite..
Sen lekte barnen och sedan åt vi lunch..
Var meningen att vi skulle åka pulka också, men klockan vart såpass mycket.
Så vi gick hem , eller Lucas åkte pulka halva vägen och drog den sen själv andra
halvan.. Sedan sov lilla älsklingen middag..
Sen gjorde vi lite mat, vart lax och grönsaker..
Sen for vi till stan och handlade lite saker.. men hälften av de jag skulle ha fanns inte :/

_________________________________________________________________

Imorgon ska jag in till stan för att träffa min kära vän , ska bli sååå trevligt :D
Lucas ska faktiskt få stanna hemma då.. Skönt att träffa kompisar själv ibland.
Även om det inte är ett hinder att Lucas är med . nej tvärtom det är bara kul.. men
ibland är det skönt att komma iväg själv.. Man kan ju prata på ett helt annat sätt..!
Så det ska bli mycket trevligt :D !!
Ska ha lite klädesprovning också :D!

________________________________________________________________

Kan väl bjuda på ett kort på min vackra (?) nuna :D



Sleep well my friends !

Förrsten så funderar jag för första gången i mitt liv på att färga håret svart ,
vad tror ni ??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0