Jag älskar dig som en böld i arselet, på en cykelsemester

I´m TNT i´m dynamit !!!

Idag har vi haft en mysdag, efter vi hämtat Christer på jobbet så åt
vi lite, vart julkorv o mos. Mumma :D!
Sen så bakade vi en massa pepparkakor, åhh va kul Lucas tyckte
att det var :D!
Sen vid sjutiden så fick jag för mig att göra äppelkaka, haha..
Den vart sådär må jag säga.. Men sist jag gjorde den vart den
skit god.. !!
Så idag alla trogna läsare så har jag SYNDAT SYNDAT OCH SYNDAT!
Jag har ätit sååå mycket sötsaker idag.. Hehe..
Sen så känns det ju inte bättre att jag ska ha mens snar och då SVÄLLER
jag verkligen.. Jag fattar inte att jag kommer i mina kläder, jag borde ha
storlek XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL eller
nått.. Känner mig så FET så det finns inte, känner mig jämt fet men blir värre
strax innan mens.. Som borde komma snart, har haft yrsel, har haft migrän
och finnarna har kommit. Samma veva varje måndad.. Så håll er undan ! haha!

ja jag har ju inte så jävla mycket att skriva idag känner jag..
Känns i mammahjärtat som om Lucas kommer gå o bli sjuk snart.
Kan inte berätta varför men det bara känns så.. Vi får la se om jag har rätt.
Hoppas inte. Är så jobbigt att se sitt barn sjukt.. !!

Ne ha en trevlig natt..
Som jag hoppas att jag också får, Lucas har vaknat 2 ggr, hoppas
nyss var den sista !

Tjo Flöjt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0