I wonder..

Angels Never Die...
Men om jag är en ängel då, dör jag aldrig ?!

Vad tråkigt att leva i över 100 år..
Eller vad vet jag om det ?!
Om man är pigg i kroppen o huvudet så är det
väl inge fel, men hur många 100 åringar är det ?
Fast om man tänker på min granne då Inga-Lisa hon
är 85 år och hur pigg som helst.
Kör bil till o från Gävle varje helg nästan..
Enda är att hon är krokig i ryggen, sedär inte kommer
hon att leva till 100 år..  !!
Undrar hur länge jag själv kommer att leva..
Jag har en stark känsla av att jag kommer dö tidigt, har
jag alltid haft.. Att jag kommer dö i en lastbilsolycka..
Så det är bara att vänta och se.
Nu vet ni iallafall varför jag får rysningar o ALLTID saktar ner
när jag möter en lastbil !
Rädsla det är svaret !!

Men som de sjunger i Bert "Jag vill ha ett långt o lyckligt liv, jag vill leva tills jag dör"
Vilket är helt logiskt.. !
ne den som lever får se sa den gamle o föll i graven !

Är dags att inta sängen nu känner jag, fast klockan bara är starx efter halv ett..
Vad har det tagit åt mig ? Haha ;P!
Ska väl ta o väcka min käre sambo som har somnat här brevid i soffan..

Kyss o smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0