I want you

Hej du sitter och stirrar, jag vet du vill ha mig.
Så ställ ner ditt glas och följ med mig hem..

Fan, det är antagligen främre avgasröret som ska lagas.. Bytas..
JIPPI FYRA TUSEN KRONOR!
Kanske ska köra ner bilen i ån.. Får man ut på försäkringen då tro?!
Fan jag kommer inte ha råd att fixa det här..
Och fixas det inte, går den inte genom besiktiningen...
Somebody kill me please.. !
Aja, bara och bita i det sura äpplet, nu vet jag ju varför jag fick
den så pass billigt, när de ligger på blocket för det tredubbla..
Ja, man går ju alltid på en blåsning när man köper beg..
Så, ja Cattis.. Martin får gärna titta och se om man kan göra nå
provisoriskt så den går igenom bes ialla fall..

Förkyld har jag blivit också.. Fasiken..
Var in på julskyltningen idag, herregud vad folk det var..
Ingen panik, alla på en gång.. !
Lucas fick sig ialla fall en ballong och några pepparkakor, så han var
nöjd.. Så tidigt som han somnade på kvällen var jätte längesedan..
Men han har vaknat och gråtit 4 ggr också.. Jobbigt..
Så imorgon lär vi ju vakna dunder tidigt..

Im black, baby im black..
Eller skulle bli ialla fall.. Haha..
Ja svart blev det då verkligen inte, en nyans mörkare än vad jag hade
förut kanske man kan säga..
Men men.. Hade ju tänkt lägga på en till färg i veckan, men jag tror att jag
skippar det.. Gör det när jag fått lite utväxt i stället.. så har jag ju redan en
färg hemma då :D
Briljant Sofia !

Vart är alla kriminella människor när man behöver dem ?
Ja, tänk va praktiskt, hade ju någon kunna gått ut och snott ett nytt
rör till bilen åt mig.. För en billig peng..
Ingen som känner någon ner knarkad kriminell jävel som är i stort
behov av pengar ?!

Ne, antar att det blir sängen för mig nu..
Och som vanligt lär det ju ta ett tag innan man faller i sömn..
Att man ska ha så mycket att tänka på hela tiden,
är det inte det ena så är de det andra..
Just nu är det mest min vita bil som står här utanför som upptar
mina tankar.. Vrider och vänder på varenda krona..
Men hur ska en människa som redan är fattig kunna skrapa ihop
4000 kr?! Ja det är för mig ett mysterium..
FAN PAPPA DIN JÄVEL KOM HEM !!!


Kyss o smek..

Kommentarer
Postat av: Cattis

yezbox gumman min, jag ska höra mej för med martin om fredag, men det tror jag ska gå.



o att ditt hår ej blir svart, du har så långt tjockt hår precis som mej, så det fester ej så bra då måste man färga det ca 2 gånger!

2008-12-02 @ 00:24:44
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0