I wanna be loved by you..


Gräset är alltig grönare på den andra sidan ?!

---------------------------------------------------------------------
500 000 svenskar lider av dylexi.

Källa: 
Helsingborgs Dagblad

Hahahaha!!

Idag har jag vart ute på promenad med Lucas TVÅ ggr, applåder applåder...!
Dock var den första promenaden inte så lång men endå haha!
Funderade på om man skulle börja ut o springa men jag kommer väl avlida då..
Men om jag någongång ser en leende joggare ska jag överväga saken igen..
Efter middagen kastade Lucas ett glas i golvet, och fick tydligen en bir i foten,
fråga mig inte hur.. Det måste ha flygit.. Men den var bara o pilla ut och sen
fick han ett tiger plåster så vart allt bra.. !

Jag har gjort det...
Ja jag har ätit godis idag, typ ett halvt kilo
lakrits eller nått.. Men ärligt så ser jag det
inte som om jag ätit godis.. utan medicin, får man göra så ??
Ja men eftersom att jag får migrän då och då, och inte tål någon migrän medicin,
så knaprar jag dextrosol, dricker flera liter vatten och äter lakrits för att få upp blodtrycket..
Och vet ni en sak ? Jo det fungerar faktiskt, visst huvudvärken försvinner ju inte helt o hållet,
men nära på.. !! Ja ännu en huskur :D !!
Så vad säger ni , har jag misslyckats med godisätandet ??? !!!

Längtar till imorgon gör jag, vi ska äta TACOS, är såå grymt sugen på det..
Så imorgon blir det Tacos framför Idol..
Lucas får äta nått lätt innan, vi ska hämta Christer i stan imorgon efter middgasvilan
och sen måste vi handla lite grönsaker.. Lika bra att göra de i stan, här är ju typ allt gammalt haha!

Jag har även hittat...
Jag har äntligen hittat en bh i min size på nätet, kostade lite mn kunde ta på avbetalning..
Fast den enda som fanns i 80 på omkretsen var en bh som tydligen skule förminska
Brösten med minst en strolek.. så får la se hur det blir !!!

Idag har jag vart dyngtrött, jag höll på att somna hemma hos Linda och jag lovar
hade inte hon pratat med mig så hade jag slocknat !!

Hjälp !
ja nu är jag i hårfärgar tagen igen. så nu behöver jag era åsikter..
Ska det få bli mörkbrunt ?? Eller brun/rött ?? !!

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig. / Nalle Puh !

Saknar dig Cahtrine, vi får ta och ses snart..
Lucas sover med elefanten har fick av dig just nu :D !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0