I wanna be loved by you..

Can you tell me why ?
What´s wrong with me baby?
What did i do?

Lucas har vart vaken från o till inatt och klagat på ont i benet,
antar att han haft växtvärk...
Så imorse sov vi länge.. Och jag vart så jävla yr IGEN runt ett
snåret så jag sa det till Lucas att vi skulle gå till sängen och lägga oss
så inte jag skulle ramla ihop.. Och lilleman somnade då..
Skönt, låg bara o vila i ca en timme..
Har sån jävla huvudvärk. så antar att jag får la lov att ta en panodil innan
jag intar sängläge.. Så svårt att somna med värk i skallen bara..
Ska städa imorgon också.. Hmm.. Men det kommer nog gå bra..
Haha fick nyss ett sms av min arbetsgivare "Ses imorn puman ;P"
Haha, var bara o skriva o tacka och säga att puma blir man ju inte kallad
varje dag haha.. !! ja du är för rolig!

Spenderade ett par timmar med min kära Cattis idag.. :D
Angelica var också med :D
Mats och Daniel kom efter ett tag..
Och det är lite roligt faktiskt att Angelica bor i våran första lägenhet :D!
Spökar det fortfarande där i hallen angelica ? ;P!
Ingen fara, spöket gjorde då inte oss nått.. och vi bodde ju där över ett år..
Tack för en trevlig kväll allesammans :D!!

Christer svor idag över att han inte ville bo kvar här..
Antar att det är lite jobbigt för honom när han inte har
körkort.. Jag kan ju ialla fall ta mig överallt..
MEN JAG tänker inte flytta.. så isåfall får han flytta själv!

Yrsel yrsel yrsel..
Inte blir det bättre av att jag är stel i nacken heller :/
går inte såå bra att massera sig själv..
Någon som vill massera mig , snälla ?!

Ne som vanligt inte en enda själ ute på msn..
va har jag för kontakter egentligen ?!

Kyss o smek !



Kommentarer
Postat av: Elin

Hello

Jag är typ alltid ute på msn:) Adda mig.

[email protected]



Kram E

2008-11-28 @ 22:14:07
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0