http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk


Bryan Adams - please forgive me..

Jag saknar tiden när jag gick i skolan. Otroligt att man saknar en
tid som man avkydde då...
Men att ha fast tider och rutiner, att varje morgon häva sig ur sängen
runt sju tiden, att förbanna sig över att man var uppe halva natten..
Att trycka i sig en macka och sedan skynda ut till bussen..
Åka buss... Fan vad jag saknar att åka buss..
Jag har inte åkt buss på TVÅ år.. Borde ta mig en dag och åka lite buss..
Att åka buss själv med en mp3 , finns det nå mer avslappnande ??

Jag ångrar att jag inte var mer i skolan, att jag inte var på fler lektioner..
Att jag istället satt ute och rökte cigg efter cigg..
Fatta vilka betyg jag skulle ha haft..
Mina lärare på gymnasiet förstod inte hur jag klarade av alla uppgifter så
bra när jag inte vart på lektionen.. Läshuvud det har jag. .
Men orken.. Nej!!

Ringde imorse iaf och tackade ja till jobbet, så nu återstår och se
om det blir nått.. Är en massa skit som ska gå igenom först!
Så om någon vecka får jag reda på hur det blir.. !
Så håll tummarna att allt klickar nu.. !!

HAHAHA titta in denna..
http://www.youtube.com/watch?v=7uSlqI1AVUk

Jaaa jag är beroende av youtube.. ;P !!!

Idag åt vi god rotgryta :D
Imorgon blir det baconröra , mumma !!

Vad händer i helgen då??
Kanske ska fråga pirre om hon har lust att bara driva runt
i bilen som förr i tiden.. Vi får se.. Blir lungt iaf..!

Och Cattis vi ska shoppa kläder någondag till festen, right ??
:D !

Kyss o smek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0