Himmelskt !

Inte en enda godis idag!! :D

Måste bara börja med att skriva av mig liite, att lägga Lucas idag kära läsare
tog FYRA TIMMAR!!! SUCK !! Jag trodde att jag skulle krivera..
Så nu vet jag att jag kommer ha en gnällig unge imorgon, eftersom jag inte
tänker låta honom sova hela fm..
Aja.. !! That´s Life ! (som jag kör med ofta har jag märkt på sistonde)

Ät den godaste maten på länge, fy faaan va god den var !
Här kommer receptet !

Hacka 1 gul lök
Skär ca 8 champinjoner i bitar
Stek löken o champinjonerna
Skär fläskfile (eller annat kött) i bitar och lägg i stekpannan
När köttet är klart, så ha i grädde en förpackning ( är 2 dl va?)
Ha sedan i Soja och salta..
Låt det puttra till såsen blir lite tjock..

Vi hade ris till, och det var himmelsk :D

__________________________________________________________

Jag stod och diskade efter maten, och plötsligt hör jag Lucas skrika till
och sen slocknar alla lampor i köket..
Vi får vara glada att han fick bort fingrarna, för tydligen så skulle han dra
ur eller sätta i dammsugs kontakten, men måste fått fingrarna emellan..
Enda uttaget vi inte har barnsäkrat.. Anyway, allt gick bra :D !
Vi har tyudligen nå säkerhets grej vid el skåpet som slås av om det händer
nått så man inte ska få ström i sig.. Bra !!

_____________________________________________________________

Ne ska kika mail nu.. Sen.. Sängen..
Är så jävla trött dygnet runt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0