HEJ HEJ !

Varför ska man inte ropa hej innan man gått över bäcken ?!

Jag som har vart så duktig nu att inte äta godis.. 
Idag åt jag glass, (räknas det som godis?) men men,
jag behlver inte ha dåligt samvete i alla fall, för
efter att jag tryckt i mig all glass... Så fick  jag springa och spy..
Antar att jag är påväg att väg att bli sjuk, är sååå jävla trött,
har frysit hela dagen och har världens migrän.
Så nu direkt när jag skrivit klart detta så är det att trycka i mig
panodil och inta sängen och hoppas på att Lucas har en bra
natt och sover läänge imorgon bitti.. !!
Så får jag hoppas att denna jävla huvudvärk har gett med sig då.
Men jag har vart duktig må ni tro...
Jag har inte druckit en endaste klunk cola :D !
Det är väl mer viktigt för mig att sluta med än med godiset egentligen!

Skulle har vart till öppna förskolan imorgon o hämta Lucas handavtryck,
men orkar nog inte det. Får se när vi vaknar !!

Träffade min kära kusin Elin idag, hon bor i sthlm men var här och hälsade
på nu med sin söööta dotter Emilia som är 3 månader.
Tänk va himla fort tiden går, och vad barn växer mycket på lite tid
Det är ju inte konstigt att Lucas brukar ha växtvärk ialla fall.. !
Han var 49 cm när han föddes och nu är han 92 cm.. !
Han vägde 3520 gram när han föddes, nu väger han ca 12 kg..
Ja stor har han blitt min lilla guldklimp ..

Kyss o smek !



Är det bara jag som har livlig fantasi eller ser skalet ut som en kuk ?
Christer som skalade en mandarin, men det var inte med flit att den
skulle bli såhär.. Men jag med min humor börja asgarva när jag såg den :D

Kommentarer
Postat av: Cattis

haha du e sjuk min söta knäppis det det med apelinskalen haha, tokfia där;)



hoppas du mår bättre!! krya på dej!



om du visste hur MYCKET jag saknar dej o lucas:(

2008-11-13 @ 15:22:17
URL: http://cahtrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0