hallå hallå det här är x22...

I feel good.. So good !!

Nja, kanske inte såå jävla bra. Men bättre än igår ialla fall :D
Haft en riktigt mys dag !
Började med att klockan ringde halv nio, slog upp ögonen o ser
SOLEN :D väcker Lucas lite försiktigt o frågar om han ska ta o vakna
så vi kan gå till öppna förskolan.. "nee sova" säger han o vänder på sig
och somnar om.. Haha snutten!
Jag går upp o pissar o börjar dra fram frukost, då vakna lilleman till..
Sen så åt vi lite frukost framför Mumin, Lucas favorit. Mumin o bamse!
Sen tog vi en härlig morgon promenad bort till kyrkan.. !
Lekte en massa, sjöng och jag o Lucas målade lite där.. !
Sen hem och åt lite lunch o tittade i en reklam tidning från
barnens hus o lucas målade på typ varje sida. De han målat på önskar han
sig av tomten. haha! ALLT!
Sen sov Lucas lite middag.. Sen vid tre väckte jag honom, och då läste vi
en hundra böcker. Han älskar när man läser för honom.
Sen vid fyra började vi med maten , spagetthi o köttfärssås :D Mumma vart det !
TOM Lucas åt, han som hatar såser.. !
Sen var vi ut på en promenad med Martina, Oliver o Barbro.. var ute lite mer än
en timme.. Sen gick vi hem, då kom Linda o Jesper ner.. Och barnen lekte o
drog fram en massa haha! Sen så vart det bad och kvällsmackan o frukt!
Sen sängen.. Han har sovit lite oroligt, men brukar göra det när han inte träffat
Christer på länge..!
Imorgon håller jag tummarna för att jag får upp biljäveln.. Ska hämta Christer
imorgon, och måste in på stan först o köpa ett par tjocka vantar åt Lucas..
Så håll tummarna ! !

Andra Avenyn - hur ska det gå när både Tony o Kim är kär i Kitty ??
Och vad händer med David ?!
ÅHH så måste man vänta till på söndag.. Men de är det värt "
Är ju såå bra !

Imorgon ska jag städa, ska försöka komma iväg tidigt.. så jag kommer hem
någon gång, men har sagt ifrån mej att städa på fredagar fram över, denna
fredag o nästa bara sen är det finito ! !

Idol imorgon då, undrar vem som åker ut ?!
tycker de blir dåligare o dåligare.. Är ju typ bara uttagningen som är bra !

Ne nu ska jag kika runt lite, sen sänga.. upp tidigt imorgon ..
Kyss o Smek

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Sofia!

Hur är det med er? Och hur går jobbet?

Ursäkta för att jag ej hörde av mig, men varit såååå mycket på sista tiden. Lite lugnare nu iaf.



Vad roligt att du med älskar Andra Avenyn, jag har sett alla avsnitt och ikväll kommer det 3 nya. Wiee!



Ha det bra, kram E

2008-11-23 @ 15:45:10
URL: http://www.metrobloggen.se/elincalles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0