Gud välsigne dig!

TACK TACK TACK TACK TACK TACK !!

Tack till dig, vem du nu var.. !!

Ni alla som bor i Falun vet väl hur vägen från Sundborn ser ut.?!
När man kommer närmare Norslund så kan man ju svänga in mot
Volvo på vänster sida, right ?!
Anyway.. Några meter innan jag skulle svänga in där satt jag på blinkersen
och då kommer det en bil som svänger ut därifrån o kör i riktning mot
Sundborn.. Hänger ni med ??
Den bilen iaf, blinkade åt mig.. Min första tanke var "oj har jag glömt helljuset på?"
Hmm nehe inte det.. Inte fan känner jag någon med en sån bil..
Sen slog det mig, TÄNK OM polisen står här framme.. Men varför i hela friden
skulle någon varna en så tidigt ??!
Jag körde ialla fall i 45 hela den vägen.. Har ALDRIG kört laglig fart där.. Det är 50 km/h
där om någon undrar..
O vet ni vad ? Jo polisen stod där med lasern !! Fan det var längesedan jag vart så tacksam
mot någon.. Jag nästan skrek av ren glädje TACK TACK TACK ...
Lucas tyckte att jag var liite knäpp.. Haha!
men fatta vilka böter jag hade fått !!
Så återigen TACK så hemskt mycket !!


Idag ÄNTLIGEN åt vi tacos, fan vad gott det var ! Sparade lite så jag kan käka som lunch
imorgon, tacos är nästan godare dagen efter enligt mitt tycke iaf !!

En riktigt mysig och bra fredag har det vart !
Pratade med pappsen som ringde från Indien också, kl 21 där var det 30 grader varmt.. Hmm..
Nej jag är faktiskt inte avundsjuk, men finns säker någon annan som är det !!

Imorgon vid tolv snåret infinner jag mig i Norslund, ska bli riktigt intressant och se.. :D


Ne nu ska jag fortsätta diskutera graviditet med en orolig tjej på msn..!

Ha det gott..

Kyss o smek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0